darkolivee@gmail.com

4 Ağustos 2014 Pazartesi

Sarah Jio kitapları


Herkese Selam

Ramazan, bayram, tatil bitti, yine ofisteyiz ama yaz bitmedi, işten çıkıp hala denize havuza gidilebilir, yazın tadını dibine kadar çıkarmak lazım...
Eee yüzdükten sonra şezlongda, kitap okuyarak yorgunluk atmayalım mı yani :)
Bayılırımm!!!

Geçenlerde instagramda paylaşmıştım, Sarah Jio kitapları bir harika :)
başından sonuna bir solukta okuyorsunuz...
Böğürtlen kışı ve yağmur sonrasını bitirdim, şimdi son kamelyaya başladım, çok keyifli tavsiye ederim :)

instagram adresim @darkolivee


Bugün iş yerinde vakit buldukça okuyorum...
Çiçekli elbisem ve tatlı melissalarımla hala hafta sonunda gibiyim cıvıl cıvıl :)


 Bir tavsiye üzerine böğürtlen kışını almıştım, onun bitmesine yakın diğer kitaplarını da aldım, sadece mart menekşeleri kaldı sanırım seriyi tamamlamak lazım :)


Geçen hafta yağmur sonrasını okuyordum ki, birden yağmur başladı :)
kitabı bırakıp yağmur altında yüzdük, çok keyifliydi :)

Bu kare de haftasonundan :)
Deniz memleketinde yaşamak harika :)


Siz hangi kitabı okuyorsunuz şu anda?

Bol okumalar 
Sevgiler
Darkolive

6 yorum:

  1. heheh benim yağmur sonrası yorumunu görme o zaman :D

    YanıtlaSil
  2. Sarah Jio yu annem çok seviyor ve tüm kitaplarını okudu ben yalnızca yağmur sonrasını okumuştum ve cidden beğenmiştim. Diğerlerini de okumam lazım en yakın zamanda..:))

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflar bir harika, kitapların kapakları da nasıl güzelmiş <3

    http://rebeltakipte.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. yazarın ilk kitabı mart menekşelerini kesinlikle okumalısın, çok beğeneceğinden şüphem yok, bende yağmur sonrasını alıp okuyacağım, ilk iki kitabını çok beğendim bakalım diğerleri nasıl...

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...