darkolivee@gmail.com

14 Ağustos 2014 Perşembe

Hindi Kapama...


Herkese Merhaba

Hem lezzetli hem de sağlıklı bir yemek önerisinde bulunmak istiyorum
Hindi Kapama! ;)

Nefis oluyor gerçekten...


Kırmızı etle yaptığım gibi yaptım, geçen gün, akşam yemeğine habersiz misafirim vardı, hemen çıkardım buzluktan, mikrodalga fırında çözdürdüm, önce salçayı biraz sulandırıp, zeytinyağlı biraz körili, karabiber, tuzlu  bir sos hazırladım, hindileri bununla sosladım...


Sonra biraz zeytin yağını kızdırıp, soslu etleri içine yerleştirdim
yağın kızmasına dikkat edin, etin suyunun içine kalması için etleri mühürlüyoruz...

Bu sayede hem kızarmış gibi lezzetli oluyor, hemde suyu içinde kalıyor, iyice kızarana kadar bekletmiyoruz, iki tarafı da biraz renk değiştirip kızarmış gibi olunca ocaktan alıp  düdüklü tencereye koyuyoruz...





Etleri içine koyduktan sonra, marine ederken kullandığımız salçalı sosa biraz daha su ilave edip düdüklü tencereye alıyoruz (sosunuz bittiyse biraz daha salça sulandırabilirsiniz) , içine ben 3 diş sarımsak da koydum...

Ben bu yemeği biraz sulu seviyorum, etlerin yarısına gelecek kadar kaynamış su koyup tuzunu kontrol edip tencerenin kapağını kapatıyoruz...


Yanına da pilav nefis oluyor nefis...
Tavsiye ederim...


Etrafınızda kahkaha eden insanlarla,
ağzınızın tadının bozulmadığı günler diliyorum...

Sevgiler
Darkolive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...