darkolivee@gmail.com

3 Haziran 2014 Salı

Yeni diktiğim kloş eteğim ve pembe ayakkabılar


Herkese Selamm

Doğum günümde yeni diktiğim eteğimi giymek istedim :)
Gündüz çok gezeceğimiz için, doğum günü hediyelerimden biri olan rahat mı rahat, pembe vans sneakerslarım bana eşlik etti :)


Eteğimin kumaşını 2 sene önce Kayser'iye gittiğimde bulup almıştım, girdiğimiz kumaşçıdan annem çok alışveriş yaptığından, bu küçük parçayı da al bu da benim hediyem olsun diye atmıştı sepete :)
İç göstermeyen kendinden kabarık bu kumaşı görür görmez bana yar olacağını anlamıştım :)


Bu tarz eteklerin belinin lastikli olmasını seviyorum...


Gerçekten çok rahat, tekrar teşekkür ederim hediyem için :)
(o kendini biliyor :) )




Dikişte çok profesyonelleşmiş arkadaşlarım var, o yüzden onların bloğundan daha çok bilgi alabilirsiniz, ben başka bir eteği kumaşın üzerine yatırarak biçtim...

Laçin'nin bloğundan dikişle ilgili birçok bilgiye ulaşabilirsiniz...



Sinemaya gittik, playland da Ege'yi eğlendirdik alışveriş yaptık, derken akşam oldu, hemen eteğimin üzerine yanıma aldığım başka bir bluzu giydim, kolyemi değiştirdim, topuklu ayakkabılarla aynı eteğim akşam yemeğine uygun oldu :)
Marina da 20. cadde de yedik yemeğimizi onun içinde ayrı bir post gelecek, gerçekten çok lezzetli menüleri var...


Mutlu olun
Hep mutlu <3

Sevgiler
Darkolive

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım eteğin güle güle kullan. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maşallah canım ya çok beceriklisin ellerine sağlık :) ben hayatta bişi dikemem :) bu arada çok da hoş spor bi kombin olmuş pek beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. ne pratik kadınsın yavrum yaa.. seviyorum seni :))
    nice nice mutlu senelere tatlım tüm sevdiklerinle..

    YanıtlaSil
  4. tatlım maaşallah yaa ne yeteneklisin yahu! ellerine sağlık gerçekten çok hoş olmuş... Kombinine de bayıldım:)))
    öpüyorum çook!

    YanıtlaSil
  5. Tatlim benim yeni yasin saglik sans getirsin size yeni hayatiniz cokkkk huUrlu olsun...etegin harika..ben hala dikemiyorjm ama senindikimlwrin inan cok guzel..sevgiled

    YanıtlaSil
  6. Etegin harika gozukuyor valla ellerine saglik, kolye de cok guzel gitmis kombinine :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...