darkolivee@gmail.com

2 Haziran 2014 Pazartesi

Turuncu Elbise

Herkese Mutlu haftalar

İnstagramdan takip ettiyseniz, hareketli bir haftasonu geçirdim :)
Pazar günü doğum günümdü, 31.yaşıma bastım, cumartesi arkadaşlarımla çok keyifli bir kahvaltıdan sonra, kahve içmeye başka mekana geçtik, süpriz pastamı da bir gün önce kestim :)

Fotoğraflar cumartesi gününden, doğum günü elbiseleri bir gün önce de giyilmeye başlanabilir bence :)


Turuncu scuba kumaşlı elbisemle, bebek mavisi koltuk, sizce de çok uyumlu olmamış  mı? :)


ayakkabılar melissa
gözlüğüm oasap.com burada


İnstagramda paylaştığım kare buydu
takip için @darkolivee 



Renkli capcanlı bir haziran olsun

Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. tekrar doğum günün kutlu olsun çok hoş olmuşsun bayıldım maşallah canımm:)

    YanıtlaSil
  2. Turuncular çok yakışmış, doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim. :))

    YanıtlaSil
  3. 30 yaş süper nice güzel senelere canım

    YanıtlaSil
  4. turuncu benlik bir renk değil ama kesimi ve sende duruşu çok güzel!! ♥ Geçmiş doğum günün tekrardan kutlu olsun :*

    YanıtlaSil
  5. Elbiseye bayıldım, sana da çok yakışmış. Yeni yaşın kutlu mutlu olsun, yaşıtmışız :)

    YanıtlaSil
  6. Uvvvvvv supperrr Cook Zariffff gorunum tatli durus on numara

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...