darkolivee@gmail.com

15 Ocak 2014 Çarşamba

Siyah Elbise ve Kırmızı Ayakkabı


Herkese Merhaba

Bugün simsiyahdan biraz halliceyim :)

Kotondan yazın aldığım kolsuz siyah elbisemin üzerine, Trendyol Dilvin butiğinden aldığım uzun hırkamı giydim, saç örgüsü detayları ve uzun olmasıyla en çok kullandığım parçalardan..

Kırmızı stilettolarımı da derimoddan almıştım, normalde ben her ayakkabıyı giyemiyorum, ayağım hemen su topluyor ama bunun  burun kısmı sivri formlu olduğu halde oldukça rahat...
Renkli kolyemle,  ayakkabılarım renkli kişiliğimi ortaya koymama yardımcı oldular bugün :)






Tabiki her görene aaaaaa!!! dedirten orjinal saatimi de unutmamak lazım :)






Sizde simsiyah giyinip, kolye ve ayakkabılarınızla kombininizi renklendirebilirsiniz...

Dolabınızda mutlaka burnu sivri formlu, ince topuklu bir ayakkabı bulunsun...

Sevgiler
Darkolive

8 yorum:

  1. siyah elbise ile kırmızı ayakkabı yakışmış, çok güzel

    YanıtlaSil
  2. siyah favorımdır cok yaksımıs tatlım *-*

    YanıtlaSil
  3. kırmızı ve siyah çok hoş olmuşşsun canım :D

    YanıtlaSil
  4. kırmızı ayakkabı bu kombine çok yakışmış gerçekten. ya bide instagramda seni takip edeyim dedim bir türlü olmadı bende bir hesap oluşturdum fersilem adında bir seni takip edemedim umarım sorun yoktur blogdada ınstagram kısmında problem var gibi vallahi düzelsinde takip edeyim

    YanıtlaSil
  5. Siyahı renklendiren detaylar çok hoş olmuş. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuşsun canım;)

    YanıtlaSil
  7. Lovely look!!

    xoxo

    Giveaway now on the blog!!! // Estamos de sorteo!!!! Link
    Style and Paper
    Bloglovin
    Facebook

    YanıtlaSil
  8. PErfect outfit! You chose the perfect touch of colour with the accesories

    xx

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...