darkolivee@gmail.com

4 Aralık 2013 Çarşamba

Baykumaş'la dikişe devam :)


Herkese Selam

Çok sık olmasa da arada bir dikiş diktiğimi biliyorsunuzdur, vaktim yoksa dikmeye oturamasam  bile, keserim biçerim, iş yerimin çok yakınında terzim var, Hasan abi şunları birleştiriverir misin bana derim, yarım günde hallolur :)

Acayip zevkli birşey, emek vermek, emeğin değerini bilmek, çünkü bazı parçalar çok zorluyor gerçekten...
İnternette parça kumaş denilince ilk akla gelen isim şüphesiz baykumaş,  saolsunlar bana da puantiyeli bol çiçekli, parça kumaşların olduğu paket göndermişler, çok çok teşekkürler..

Ürünler özenle paketlenmiş halde geliyor..







Bakalım nelere dönüşecek bu kumaşlar :)


Tekrar Teşekkürler Baykumaş

El emeğinin kıymetinin bilindiği günler görmek ümidiyle :)

Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. Ayy ne güzel ya! Hiç duymamıştım baykumaş'ı. Şimdi hemen girip gezicem siteyi. Ben de çok severim bişiler dikiyim ediyim ama dediğin gibi çok vakit bulamıyorum. Beni benden alıcak bi kumaş bulursam belki otururum başına :)) Seninkilerden de neler çıkacak merakla bekliyoruuum ;)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler dikersin şimdi canım.merakla bekliyorum;)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...