darkolivee@gmail.com

1 Kasım 2013 Cuma

Bordo Oje...


Herkese Merhaba

Bordo oje seve misiniz?
Ben bayılırım, yaz kış farketmez, bittikçe yenisini alırım..Aslında ruj ve ojem ağırlıklı olarak pembe ve tonları, fakat bordonun yeri başka!
Son birkaç yıldır avonun bu ojesini kullanıyorum, oldukça bereketli, ve tırnak uçlarımdan hemen atmıyor, koyu renk sürmek riskli olsa da, sonuç harika oluyor..



Tırnak bantları da avonun, indirimdeyken almıştım 18 tane var içinde 7tl gibi bişiydi sanırım
tüm parmaklarıma yapıştırmaktansa tek ya da 2 parmağıma yapıştırıyorum, daha hoş duruyor sanki ..
İyi yapıştırılırsa hemen çıkmıyor bantlar, sıra halinde olduğu için hangi parmağıma  yapıştıracaksam  onun ölçüsündeki bantı tırnağa yapıştırıp, makasla dibinden kesiyorum, sonrada törpüyle içe doğru hafif törpülüyorum, ellerimi sürekli yıkamama rağmen hemen kalkmıyor, çıkarmak istediğimde çeşmenin altındayken bir kenarını çıkartıp yavaşça çekiyorum çıkıyor, saatlerce uğraşmadan sanat eseri gibi tırnağınız oluyor :)

Ayrıntılar önemlidir!!! :)


 Görsellerde Ege'nin, ikeadan aldığımız parmak kukla ejderhasını kullandım,
izin verdiği için oğluma teşekkür ediyorum :)


İlhamınız bol olsun
Sevgiler
Darkolive

9 yorum:

  1. Kuklaya ve aksesuarlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de favorim bordo ve siyah.Golden rose matte no 5

    YanıtlaSil
  3. araya farklı oje olayını çok sevdim.değişik olmuş.bordonun tonu güzel ama sürülen ellere ayrıca maşallah:))

    YanıtlaSil
  4. cok hos olmus. Ben tirnaklarimi uzatamadigim icin takma tirnak kullanmayi seviyorum. Bantlari hic denemedim.

    YanıtlaSil
  5. Güzel durmuş bordo oje..Güzel ve hoş ve çok hoş..

    YanıtlaSil
  6. tabi ki severim bordo ojeye bayılırım, hatta sen sürersen daha da severim tatlım:))))) ne güzel durmuş öyle, buarada ben hiç tırnak bantı kullanmadım çok şekerler denemeliyim hemen:P yüzüklerini de çok sevdim söylemeden edemicem:))))
    öpüyorum !

    YanıtlaSil
  7. With thanks, Quite a lot of advice.

    Check out my blog ... ______ ___

    YanıtlaSil
  8. Tatlım naber, nasılsın? Ben Yaz'dan beri hasret kaldım blog takip etmeye ancak hiç fırsat bulamıyorum. Ancak kreşe başlayınca rahatliyicam sanırım :) Özledim hepinizi yahu, öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...