darkolivee@gmail.com

22 Ekim 2013 Salı

Wedges Senakers Kombinleri

Herkese Selam

Sonbaharın ve kışın vazgeçilmezi sneakerslarınızı aldınız mı?
Kesinlikle pişman olmayacağınız bir seçim olacak, özellikle haftasonları için, bir ara alışverişimi hep iş kıyafetlerim üzerine yoğunlaştırmıştım, haftasonu biryere gidicez, aaaa giy çık şöyle rahat edeceğim bişeyim yok, sizde de öyle olmuyor mu?

Mesela kot gömlek,  boyfrend jeanlar, biker botlar, deri ceket, kürk yelek hem işe hem de haftasonumuzu rahat ve şık geçirmemizi sağlayan parçalardan, bunların arasına birde bu wedges sneakersları ekleyin derim.Hemen değil, yavaş yavaş, aile bütçesini sarsmadan :)

Daha önceki sezonlarda İsabel Marant(450$) dışında pek bir seçenek yokken, bu sezon hemen hemen her mağazada, her bütçeye uygun seçenekler mevcut...

Mesela benim vücuduma göre alt bedenim biraz daha büyük olduğu için, ben genelde koyu renk pantolanlar tercih ediyorum, o yüzden ayakkabılarımı leopar detaylı aldım, bu detaylar dikkat edilip vücut tipinize göre alışveriş yaparsanız dolabınızda hiç giyilmeden bir o tarafa, bir bu tarafa atılan gereksiz para harcadığınız giysi kalabalığı olmaz...


Kırmızılı en beğendiğim kombinlerden <3








Salaşlığı sevmeyenler çok kibar modeller de bulabilir...
Önceden derdim spor ayakkabının topuklusu mu olurmuş!!
ee olmuş oldurmuşlar bizde giymişiz :D
Ama halaa conversenin topuklusuna bir antipatim var
sevmiyorum demiyim yine tükürdüğümü yalamaktan korkarım :D

Gerçekten çok rahatlar, zaten sneakers wedges diye arattırdığınızda hep bebek taşıyan annelerle karşılaşacaksınız :)




Bu da benim yorumum 
postunu burada yapmıştım, merak edenler uğrayabilir...


Hava nasıl olursa olsun 
Sizin havanız yerinde olsun :)
Sevgiler
Darkolive

9 yorum:

  1. kim k mi o bebeğini leopar şala sarmış gezinen?? çok komik görünüyor.. :-)) ben de seviyorum bu wedge modasını kısa boylu olduğumdanmıdır nedir acaba :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bende hastasıyım bu sneakers' ların geçen yıl siyahını almıştım, bu yılda bordosunda gözüm var ;)
    Leoparlı desen'de çok tarzmış, yakışmış :) iyi günlerde kullanın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler. Sevdim. Çokta yakışmış. Bende alacaktım hatırlatma oldu :) Bayan kısa boy olarak tam bana göre

    YanıtlaSil
  4. Canım harika kombinler, eh bu kıyafetlere gençlik ve ince vücut yakışıyor..

    YanıtlaSil
  5. her şey iyi hoş da çok kaba geliyor bana
    ne olursa olsun benim gibi koca ayaklılar uzak dursun bence

    YanıtlaSil
  6. Ben de kardeşim sayesinde daha dün duydum :)) Ama senin tarzını çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Canımmmmmmmmmmmmm özledim seni mektup başlangıcı gibi olsun :) güzel kombinler ama en çok sana yakışmış :) öperim en kocamanından :)

    YanıtlaSil
  8. Senin yorumunu çok beğendim, keşke bir kaç tane daha fotoğraf koysaydın ;)

    YanıtlaSil
  9. bende çok beğeniyorum..şöyle kafama göre rengini bulsam alıcam.....senin ayakkabılarında çok şık güle güle güzel günlerde giy...ayrıca bu saç sana çok yakışıyor...bu saçı herkes taşıyamaz bir sana birde Laçin Tenel'e çok yakıştırıyorum...
    Not:kardeşine geçmiş olsunlar diliyorum bir an önce sağlığına kavuşur İnşallah bende bayramda Apandist Ameliyatı oldum senin dediğin gibi her şey sağlıkta bitiyor...Ankara'dan Sevgiler...Arzu..:)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...