darkolivee@gmail.com

10 Ekim 2013 Perşembe

Midi Kloş Etekler...


Herkese Merhaba

İstanbul moda haftasını takip ediyor musunuz bilmiyorum, instagram, twitter heryerden yağmur gibi fotoğraf video yağıyor :) Ben defilede sergilenen kıyafetlerden çok sokak modası resimlerini seviyorum ve bu sene ciddi bir midi akını var, farketmemek mümkün değil :)

Bu boya bende zor alıştım, hep memur eteği gibi gelirdi bana, dizin 1 karış altında kalem etekler :)
Ama günümüzde renkler, üstlerin çeşitliliği, ayakkabı seçimleri  gösterişli aksesuarlar, hepsi kombini kombin yapan önemli unsurlardan :)

Yanlız merak ettiğim yazın sorun yok , üstüne hoş bir bluz altına platformsuz bantlı topuklu sandaletler ya da stilettolarla harika oluyor da, kışın koton çorapsız nasıl olacak bu iş, ama dikkat edin memur Hüsniye teyze kıvamında dolaşma riskinizde var, birde sırtınıza şal tamamdır bu iş :D

Neyse ki ben varım :) kurtarıcınız darko bu etekleri nasıl kombinleyebilirizin cevabını buldu söktü çıkardı getirdi :D

Hadi inceleyelim...










Çoraplı yapılmış bir kombin
renkli seçilmiş pilise etek, college ceketle güzel bir kombin olmuş
belki altına biker bot olsa daha mı iyi olurdu ne?





 Kolları deri detaylı ceketler kabanlar bu senede trend
uygun bulursanız kaçırmayın...




Tabiki favorim Atlantic-Pasific
kadın efsane yahu, herşeyi mi kusursuz taşır bir insan evladı!






Kaynak:Pinterest

Genel olarak kloş etekleri ekledim, vücut yapım itibari ile ömür boyu kalem etek giyemem sanırım :D
Ahaa orda kendine güvenen giysin :D 
ama bir günde sadece kalem etekleri inceleriz :)

Kumaşlarım gelsinde kendime şu kloş midi eteklerden dikeyim bi tane, 
çoraplara geçmeden :)

İlhamınız bol
keyfiniz yerinde olsun

Sevgiler
Darkolive

13 yorum:

  1. netmoda.com' da da fashion week kombinlerine rastladım ve bende yaptım göz atmanı isterim darko öpücükler :) netmoda.com

    YanıtlaSil
  2. Geçen haftalarda mavi jeans'den 5 liraya aldım böyle bi etek :) hatta bugün giyeceğim ^.^

    YanıtlaSil
  3. Çorap konusunda sana katılıyorum, henüz o evreye gelmeden bir tane edinip giymek lazım ;)

    YanıtlaSil
  4. Benbu midi klos eteklere bayiliyorum kuzumya :)

    YanıtlaSil
  5. atlantic-pasific başa bela maalesef :((

    YanıtlaSil
  6. ah be anacım maxi eteğe maxi de boy lazım bence....gerçi ben boyuma kiloma bakmadan o günkü psikolojimle herşeyi giyebilirim:)
    5.resimdekide memur hüsniyenin kızı herhalde hAHAHAHA çok güldüm yahuu:)
    benimde kloş ama dizimde giyinmem gerekiyor feekat kalemleride basenlerime bakmadan oldukça kullanoyorum darkom:) paylaşımlar süper de birde sana yeni bir konu ve başlık veriyorum,dersini çalış en kısa sürede raporunu burada sun:)
    konu başlığı..............
    160 BOYA 65 KİLOYSANIZ NASIL GİYİNEBİLİRSİNİZ:)

    YanıtlaSil
  7. Great post! Amazing skirts.=)

    YanıtlaSil
  8. çok beğeniyorum bu etekleri...ofis için ideal :)

    YanıtlaSil
  9. Midi etekleri ben de çok beğeniyorum ama uzun boylularda daha hoş duruyor gibi geliyor bana, o nedenle biraz çekinerek yaklaşıyorum kendi açımdan;) belki dikerim bunca görüntüden sonra çok güzel örnekler derlenmiş, çok beğendim:).

    YanıtlaSil
  10. Zayıf olmak lazım bunları giymek için. Etek dikmedim zayıflamayı bekledim. Tam zayıfladım ideal kilo fizik mutlu mesudum, hop geldimi sana + 4 kilo bayramdan sonra 4 kilo verile bu etekler ciciler işte ozaman acilen dikile :) İYİ bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  11. Bu posta bayıldım ki ben:)! En sewdiğim etek stili.Her zaman , her yerde bıkmadan giyerim sanırım vücut el verdiğince:)))) Ellerine sağlık kuzum, sewgiler, iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  12. Wondeгful ωоrk! That is the kind of infο that аre meаnt to be shared aсroѕs the intеrnet.
    Shame on Googlе for no longeг posіtiοnіng this post hіgher!
    Come on over аnd tаlκ οver with my web site .

    Thanκs =)

    Alѕo νisit my homеpage :: aсekard 2 ()

    YanıtlaSil
  13. Keşke fotoğrafların altında markalar da olsaydi bikactanesini özellikle çok begendim

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...