darkolivee@gmail.com

26 Eylül 2013 Perşembe

Blog Keşfi:Toprak ve Ahşap


Herkese Merhaba

Bu ahşap-cam boyama dekupaj işlerine merak saldığımdan beri ufkum dünyam o kadar genişledi ki anlatamam :) Ne görsem önce 'nasıl yapmışlar lan bunu' diyorum, sonra şunu şöyle bunu böyle derken buluyorum kendimi :D Bu benim açımdan iyi de satıcı açısından kötü, bakıp bakıp hehhe deyip geri koyan müşteriyi kim sever :D 

Neyse orayı kısa geçeyim kendi kendimi deşifre etmiyim :D

Ne anlatıcaktım be yaaa!! 

Ha hatırladım, araştırma yaparken birçok blog keşfettim, kimi kendi çabasıyla bişiyler yapmaya çalışan benim gibi tırmalayan ama ortaya şahane şeyler çıkaran grup, diğeri ise kursa gidip profesyonelliğine adım atmayı bırak almış yürümüş grup, sonuçta hepsi bir emek en basit şey için dakikalar hattaa  saatler harcayabiliyoruz, öyle kolay değil o hanım hanım kendine gel :D

Keşfettiğim hem yaptıklarından hemde tatlı sivri diline bayıldığım Basi-Basilyus :) 
Bloğunun adı Toprak ve ahşap  o kadar keyif alıyorum ki en az yaptığı işler kadar anlatımına bayılıyorum, katıla katıla gülüyorum :)


Bakınız hatun mutfak sandalyelerinden sıkılmış, bari bahçeye bank olsun demiş :)
Çok çok beğendim
Plan proje koordinatörünün beynine sağlık ama eşini de unutmamak lazım, maşallah :)



zakaçalka ne demek ben toprak ve ahşaptan öğrendim...
vee  kıkırdaya kıkırdaya okudum :)




Gönül tüm resimleri göstermek istiyor ama mesaim bitti :) hehehhe
Aaa sizin daha bitmedi mi yoğsaaaamm :D Kötüyüm kötüyüm :D 

Bu bloğu es geçmeyin
takibe alın pişman olmassınız 

Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. Ba yıl dım nokta net:) çok teşekkürler cnm paylaşım için
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tatlım harıkaaa ve sen sahane yaparsın bunları emınım:)

    YanıtlaSil
  3. Oo ne güzel bir tavsiye, çok teşekkürler. Bu tarz işleri hep ama hep yapmayı istememe rağmen vakit bulamayıp üzülenlerdenim. Olsun yine de yılmayıp bir gün yapma ümidindeyim. Çok teşekkürler yeniden.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...