darkolivee@gmail.com

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Sen Hep Gül Çocuk...




Kalbin ne kadar insancıl ne kadar saf çocuk

İnsan olduğumu hatırlattın bana
Sen hep gül çocuk ,güneş gibi sıcak
İnsan gibi insan 


Yüreğinde hep ama hep umutların olsun

Konuştuğun dil 
Dostluk olsun,kardeşlik olsun 
Kalbin gibi hep temiz kal çocuk
Yüreğinde hep sevgi,
Gülüşlerinde hep güneş olsun 
Sen hep gül çocuk,güneş gibi sıcak
İnsan gibi insan



Gülüşlerin kırılmasın bir gül dalında
Sen ağlama dayanamam gözyaşına
.......Sen gül ki
Gül kokuları sarsın dört bir yanımı
.......Umudum sen ol!







Sevgi diye seni bağrıma basayım çocuk
Sen hep gül çocuk ,güneş gibi sıcak

.......Yani insan gibi insan
                                                                Ayşe Akdoğan...(alıntıdır)









Çocuklarınızla bol bol kaliteli zaman geçirin..
İnanın o kadar çabuk büyüyorlar kii...

Neyse bu ara duygusallığım üstümde zaten
ağladı ağlacak bir durumum var :))

Allah Hepimizin evladını bağışlasın, hayırlı birer evlat eylesin
AMİN!

Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın!

Sevgiler
Darkolive

14 yorum:

  1. Doğu'yu her kucağıma alışımda biraz daha zorlanıyorum ve büyüdüğünü görmek beni mutlu ettiği kadar hüzünlendiriyor da..
    çocuğunuzla bol bol vakit geçirin hem onun gelişimi hem de sizin hayattan alabileceğiniz en büyük keyfi yaşamanız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikleee
      acaba sadece benmiyim hüzünlenen diyordum bende
      yanlız değilmişim :)

      Sil
  2. önce kocaman bir maşallah diyorum bu harika anne-oğul tablosuna, sonrasında güzel temennin için kocaman bir amiiiinnn ve ardıdan kocaman bir öpücük her ikinize de...

    harikasınız...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler Azra'cımm
      bizde kocaman öpüyoruz sizii

      Sil
  3. Maşşallah canım allah hepimizin çocuklarını korusun ve bize bağışlasın zaman hızla geçiyo çok çabuk büyüyolar.İsteyen herkeze nasip etsin bu güzel duyguyu :)kocaman öpüyorum ikinizide ...

    YanıtlaSil
  4. Cok seker bir oglun var. Dedigin gibi cok hizli buyuyorlar. Buyuk oglum bu sene liseye basliyor ama ben hala inanamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerrr
      neee liseye mii?
      maşşallahhhh

      Sil
  5. Allah bağışlasın tüm kuzuları ailelerine:)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bir çocuk gerçekten. Sağlıklı ve mutlu bir hayat dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Şansı bahtı açık, yolları ışıkla dolsun! Annesi en büyük sırdaşı olsun bir ömür!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin tatlım aminnn
      hepmizin evladını inşallah

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...