darkolivee@gmail.com

12 Temmuz 2013 Cuma

Yeni Pareolar...Hadi gel bi bak :)


Herkese Selam
Yaz geldi gelemedi derken ortası oldu bile :) kimimiz bi posta tatilini yaptı, kimimiz hala zırlayan ofis klimasının altında o minicik tatilin gelmesini hayal ediyor :) En azından ben öyleyim :) aslında çok şanslıyım, cam gibi akdeniz sularına 10dk mesafede oturuyorum, iş çıkışı bile gidebiliyoruz, havuz desen sitemizin havuzuna giriyoruz, yine de başka ortamlarda bulunup tatildeyim hissi harika, kim ne derse desin :) bu konuda biraz bencilim galiba :D

İzmir'den getirdiğim kumaşlarımı değerlendirmeye koyuldum bu ara, sahillerde giyenlere bol enerji depolayan pareolar dikiyorum, işliyorum :) Aslında altta resimlerini göreceğiniz sarı renkli pareo gibi tek tip dikiyordum ama, geçenlerde, çok uzaklardan bir mail aldım, elbise tarzında dikip dikemeyeceğimi sordu, bende elimden geleni yapacağımı söyledim, aslında uğraşması kesmesi dikmesi  çok zor bir kumaş, gene de üstesinden geldim sanırım :)

not:Resimler işe gelmeden 5dk içinde eşimin yardımı ile çekildi, umarım daha güzellerini çekebiliriz havuz kenarında :)





Yakasını istediğiniz dolgunlukta pul boncuk payet  işleyebilirim, tercih size kalmış, arzular şelale yani :)




Yine aynı şekilde dekoltesini daha açık ya da daha kapalı olarak sipariş verebilirsiniz...



Bu da turkuaz rengi, yaz için harika bir renk...



Dizden  yırtmaç ayırdım...


Bu da isterseniz bir sknny jean, büstiyer ile günlük de giyebileceğiniz bir pareo.
Özellikle fazla kilosu olup, kıyafet konusunda çok seçeneği olmayanların da tercih ettiği bir ürün...

Anne ve Büyükannelere güzel bir hediye seçeneği olabilir...

Siyah, mor ve nar çiçeği renkleri hazır dikilmiş olarak var...



Kol altlarını  giymesi kolay olsun diye diktim
Bu pareoyu tamamen elimde diktim, sadece etek ucu atmasın diye, etek ucunu makina ile kıvırdım. Tamamen hand made yani :D


Burcu Güneş'in Sen kaybı klibini izlemişsinizdir herhalde, orda dumanlar içinden eteğini savura savura geldiği sahneden aldım aşağıdaki fotoğrafı, kumsala ve yaz akşamına çok yakıştırdım bu kıyafeti, ordan esinlenerek etekten diktim :)


 İsterseniz içine mini bir astar da dikebilir, günlük de giyebilirsiniz...
Plajda güzel bir mayokininin üzerinde de çok tarz durabilir...

Kemer kısmındaki lastiğin üzerine şirin bir kuşak yapabiliriz sanırım



Boş duramıyorum, böyle şeylerle uğraşmayı seviyorum

Aslında cam boyama ve dekupaj işiyle uğraşmayı da çok istiyorum, hatta hayallerimin arasında bu işlere yönelik bir atölye açmak bile var :)

Bakalım zaman hayat neler gösterecek...
mail adresim darkolivee@gmail.com
instagram takip için darkolivestyle

twitter ve face bloğumun sağ tarafındaki göstergelerden takip edebilirsiniz

Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. Canım çok güzeller bayıldım emeğine sağlık ama hiç oldumu şimdi ben tatilden geldim mahrum kaldım bu güzelliklerden :)

    YanıtlaSil
  2. canım ne kadar güzeller. ellerine sağlık. pareoların hakkını vermek için kesinlikle havuz kenarı foto ister:)

    YanıtlaSil
  3. tatlım enfes bunlarrrrr turkuaz olanına bayıldım bennnnn :) elelrıne emegıne sgalık

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...