darkolivee@gmail.com

3 Haziran 2013 Pazartesi

Lütfen!


Herkese Merhaba

Bir haftadır yaşanan olayların bir kaosa bir iç savaşa dönüşmesi ne kadar üzücü.
Ben bir Türk'üm bayrağımı ülkemi insanlarımı çok seviyorum, kimseye sen neden onu destekliyorsun ya da savunuyorsun demem, herkesin kendi görüşü.
Ama konu çok farkı bir boyut kazandı, İç savaşın kapısında gibiyiz ve bu olaylara halaa birkaç paçulcu' gözüyle bakan bir başbakanımız var, neden hep neden diye soruyorum, bir devlet adamı başbakan bu kadar mı nefret eder halkından, bu neyin hıncı neyin öfkesi, neden birazda halkına kulak vermiyorsun, neden ne istiyor bu insanlar ne diyor demiyorsun?

Dün İzmir'imde tabiki seyirci kalmayarak tepkisini gösterirken kordonda olayları izleyen yürüyen insanlara jopla saldıran polisleri izledim, yüreğim sızladı, ortada ne bir diyalog ne bir direniş var, sadece yürüyorlar inanamadım, emir kuluyum deme, bir insan görevi uğruna bu kadar insanlıktan çıkmamalı...Hele o kırmızılı kadın, sabah evden çıkarken farkında mıydı acaba olacakların, gezi parkına sahip çıkan arkadaşlarına destek vermek için oradaymış, 




Araya giren ortalık karıştırıcı niyeti başka olan insanlarda var tabiki, umarım halkımız haklı davasından galip çıkar, bazı şeyler değişmeye yüz tutar da  insanca yaşama  hakları ellerinden alınmaz...

Lütfen bu sese kulak verin...


23 yorum:

  1. ve halkımıza zarar gelmesın ve canlar yanmasın ..

    allahım ıc ve dıs düşmanlardan korusun hepımzı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin isteği o zaten, umarım bir önce son bulur...

      Sil
  2. Hic kimse böyle bir muameleyi hak etmez cok haklisin tatlim ya hic sucu yokken bu zulmu gorenler ne olucak pretostocular dukkanlara arabalara saldiriyor otobus duraklarini otobusleri yakiyor kiriyor dokuyor islerimize gidemiyoruz metrolar iptal ya hic birseye karismayan halkin gordugu zulum ne olacak benim annemin basindaki ortu yuzunden sokakta acik bayanlardan gordugu hakaretler ne olacak ben kapanali bir yil oldu suratima ne diye hakaretler ettiler bir duysan inanamazsin kapali insanda Atatürkü sevemez mi neden bizi yillardir dusman olarak goruyorlar biz kimse kapansin istemiyoruz ki kimseninde istedigini sanmiyorum dinde zorlama yoktur gencecik kizlarimiz okullarda ne zulumler gordu ozaman neden herkes tepkisizdi okuma hakki alindi ellerinden ozaman niye ucbes agaca sahip cikanlar o ablalarimiza sahip cikmadi evde mevlut okutuyoruz diye komsularimiz bizi hizbullahci bunlar diye polise sikayet ederken neden kimse bize Kurani kerim okumaktan dogal bir hakkiniz olamaz demedi ifadeler vermek zorunda kaldik biz hic sokaklara dokulup kimseye zulm etmedik halada etmiyoruz biz tepkisiz kaldik efendiligimizi bozmadik diye ne koyunlugumuz kaldi nede örümcek beyinli olusumuz siz halksiniz da biz neyiz demokrasiden soz edipte çogunlugun kararina neden bukadar saygisiz davraniyorsunu biz sizin sectiginiz liderlerlede yasadik yillarca kimseyi dusurmeye calismadik hicbir zaman darbe yapmak istemedik ama istikrarla secilen bir basbakan halkin temsilcisidir neden bu tahammulsuzluk anlamiyorum neden bir salata resmi paylasip mutluyum yazdigim icin ben insanlarin siddet gormesinden mutluluk duyuyorum diye suclaniyorum neden hicbir konuyla alakam yokken turlu hakaretler asagilamalara maruz kaliyorum herkes boyle yapiyor demiyorum ankatanin chp oylarinin cogunlukta oldugu chp nin kalelerinden biri diye adlandirildigi bir semtinde yasiyorum herkes istesigi dekolteyi giyerken biz cok yakismis nekadar sik olmussun diye iltifat edip saygi duyarken biz neden insanlarin selam vermekten kactigi biri oluyoruz ust komsumuz bize iki sene sonra merhaba demeye basladi bence bizde boyle bir muameleyi asla haketmiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, bak sen beni biliyorsun ben seni biliyorum, her toplumda görüş çatışması vardır olacaktır, sen türbanlısın ben değilim ama bizim aramızda böyle bir ayrımcılık var mı? yok! olmamalıda zaten, herkes ibadetini kendi için yapar, benim ananemde annemde türban takmasa da başları kapalı, kapalı ya da açık diye hiç kimse birbirini aşağılayamaz ya da küçük göremez, görürse o zaman insan olmaz.Dinimizde bile var insan ayırt etmeksizin sevip saymak. Bak bu olay sadece ağaç mevzusu değil, halkının ne istediğini önemsemeyen bir başbakana bu tavır, milyonlar sokağa döküldü hala 3-5 çapulcu diyor, sen halkın sorunlarını çözmez isen neden baştasın, bak sende siz-biz olayına girmişsin, siz biz dersen işte o zaman bölünür bu ülke, bütünlükten çıkar, bütün grupların içinde provakatörler var, bu işten rant sağlamaya çalışan insanlar var, inan ki sokaklarda hakkını sözünün dinlenmesini isteyen anne baba arkadaş kardeşten başka hiç kimse yok, o araç yağmalayan yakanlar işleri başka bir boyuta taşımak isteyenler, bugün akp genlik kollarından bir yönetici çıkıp demiş gezi parkından sonra Anıtkabiride yıkarız, bu ne demek, ikinizde aynı partiyi destekliyorsunuz, o densizin söyledikleri her akp liye maal edilmeli mi? hayır! o yüzden o araba yağmalayanlarda haklı direniş gösteren vatandaşa da maal edilmemeli....o jop izleri nedir yoldan geçerken polisin dayağına mağruz kalan insanlar nedir, hepsi mi marjinal grup, kimi desteklersen destekle ama Esad'ı halkına zülm ediyor diye kınayan bir başbakan şu an yapılanlara göz yummamalı, onu destekleyenlerde yummamalı, en azından doğru yol orta nokta bulunana kadar...

      Sil
    2. Çok güzel ifade etmişsin. Her cümlene katılıyorum bu yorumdaki. Yakan yıkan insanları savunacak değiliz elbette ki ancak şu da bir gerçek ki artık yoldan geçen lise öğrencisi bile gaz yiyor.

      Sil
  3. Tatlim ben asla basbakanin tavrini desteklemiyorum ne ulkemizi bolmeye ne anitkabiri yikmaya kimsenin gucude yetmez haddide mevzu zaten agaclar olsaydi hepimiz canimiz pahasina korurduk o agaclari izmirde fuar acmak icin onlarca hektar ormani katledip simdi uc bes agaca sahip cikan chp nin tutumu hic samimi gelmiyor bana akp genclik kollarindan bir densiz boyle soylemis olabilir heryerde oldugu gibi onlarin icindede kendini bilmez insanlar olabilir ama akp hemen istifasini istedi ve ihrac etti partiden burdada chp cankaya kadin kollari cankayada swmtinde sabah ezanlari okunmasin diye gosteri yapti basina demec verdiler cok uzun suruyor uykumuz kaciyor diye simdi onlar oyle dedi diye ezanlarmi sustu hayir halk onlarimi yagmaladi hayir din vicani birseydir asla kimseyi gorusunden dolayi suclayamazsinda elestiremezsinde ama chp onlari ihrac bile etmedi asla tum insanlar ayni fikirde olamaz mutlaka karsit gorusler olacak sana katiliyorum ama 1997 de sincanda tanklar yurudugunde halkami sordular refah partisini istifaya zorlayip hukumeti dusururken halkami sordular bas ortusunu yasaklayinca halkami sordular buzaman kadar ney halka sorulduki yapilacak olan bir proje halka sorulsun ama gonul isterki keske sorulsun her fikre her dusunceye saygi olsun bunlar yasanmasin ama basortusu yasaklaninca hanginiz chp ye karsi koydunuz hakkimizi savundunuz gaylara travestilere ozgurluk icin sokaklara dokulen millet basimizdaki ortu icin neden dokulmedi travesti olmaktan bile dahami kotu turban takmak siz biz ayrimini yapan ben degilim ki siz derken ben senden degil savundugun topluluktan bahsediyorum icki yasagi diye sokaklara dokuldulee ortada bir yasak yokki duzenleme var icki icmek yasak degil sadece oo cok ozendigimiz cagdas modern toplumlardaki duzenlemeler getirildi kurtaj icin sokaklara dokulduler kurtaj yasaklanmadiki sadece tibbende yasak olan 8 haftadan buyuk kurtajlara agir cezalar geldi kaldiki bir bebegi oldurmek hak ama bir agaci kesmek mi hak degil insan hayati agactanda mi kiymetsiz polis orantisiz guc kullaniyor haklisin ama onuda yapmasa nasil durduracak bu taskinligi verilen bu hasarin faturasino gene biz hepimiz odemiyecekmiyiz basbakani nasil esatla bir tutabilirler o halk tarafindan secildi ve %51 gibi bir cogunlukla secildi esat zorla devletin basinda kalmak istiyor akp hukumetini istemeyenler oy vermesib oda secilmesin ama boylede bir gercek varki cogunluk istiyor cogunluk destekliyor ozaman geriye kalanin saygi duymasi gerekmiyormu saygi tek tarafli mi olur ben mini eteklede cok gezdim belki hakarette duydum yasli insanlardan ama kapandiktan sonra duydugum hakaretlerin yaninda hicbirseydi bizim ozgurluk hakkimiz yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ezanlarına laf edenler şımarıklığın daniskasını yapıyorlar, inankii bu tutumlar yüzünden dinimizden soğumaktan korkuyorum.
      Bir şeyi emir vererek kimseye dayatamassın, ben çok inanç bir insanım, ramazanda orucumu 1 haftalık dengeden dolayı tutamadığımda suçluluk duyuyorum, bu içten gelen bişeydir, kişisel haklara yapılan müdahaleden bahsediyorum ben, türbana da, başörtüye de karşı değilim kesinlikle, ama bunu menfaat için yapanlar yalakalık için cebini dolduranların boynu altında kalsın inşallah, birçoğuna da şait oldum, yanımda öfff diyerek pardesü örtü çıkarıp beyaz bluzunun içine kırmızı sütyen giyenler isteyen istediğini yapmakta özgür, benim karşı olduğum şey bu diktatörlük, ben ne dersem o olur zihniyeti, bayramlarımız bile kutlanmıyor artık farkındamısın bilmiyorum, yavaş yavaş hepsi kalkıyor, yaşatmak isteyenlere de yapılanlar maluum, evet başbakanı çoğunluk seçti ama çoğunluk seçti diye astığım astık kestiğim kestik denmemeli, oy vermeyenlerinde başbakanı olmalı, o hep suçluyorlar ya makarna kömür için oy veriyorlar diye, öyle bir çoğunluk olduğu kesin ama dinimizi siyasete araç ettiği için aldığı oylar daha çok.Belki chp yoğunluklu bir yerde yaşadığın için buraya hep chp eleştrisi yapmışsın, ben onu hiç desteklemiyorum halkın direnişi üzerinden rant sağlamaya çalışanlar zaten ağızlarının payını alıyorlar..Umarım herkesin doğru yolu bulduğu bir düzenleme gelir, Atatürk'ün getirdiği hak ve hürriyetler değiştirilmez, Atatürk'ümüz bayramlarımız unutturulmaya çalışılmaz, Pkk ile iş birliği yapılmaz, Pkk güç gösterisi yaparken meydanlarda bu biber gazları neredeydi acaba, tutuklu pkklılardan yediği tokatların hıncını mı alıyor polis şu orantısız güç kullanarak.O sürekli paylaştığın camii fotoğrafları da Ak parti gençlerinini bir düzmecesi, aksine o camilerde yaralılar tedavi ediliyor, revirler kurulmuş durumda, insanlar oraya sığınıyor, biliyormusun o olayların arkasında ben kaç kişiyi namaz kılarken gördüm, yaşadığın çevre ve arkadaşların, herkesle aynı görüşü savunduğun için hep o yönde paylaşımlar görebilirsin ama biraz ne oluyor neden bu insanlar ayakta kim bunlar diye araştırsan daha iyi anlayabilirsin canım... Biz zamanında bunları yaşadık şimdi onlarda yaşasın gibi bir zihniyet olmaz...

      Sil
  4. Ben asla bu yapilanlari tasvip etmiyorum iyiki oluyor demiyorum siddetin herturlusune karsiyim ben tatlim surekli paylastigim resimler degil onlar bir haftadir sadece iki resim paylastim orda yazdiklarimida okusaydin keske insallah yalandir bunlar dedim bilincli bike yapilmis olsa insallah pisman olsunlar tovbe etsinler dedim kimseye beddua etmeyelim arkadaslar gelecekte kimin ne olacagi hic belli olmaz peygamber efendimiz canina kastedenlere bile beddua etmemis sadece dua edelim dedim ben iki taraftanda bakmaya calisiyorum ama keske sende biraz diger yonden bakmaya calissan ben baskabakan iyiki bu sekilde diyor demiyorum asla keske diyorum iki tarafta birbirine saygi duymayi ogrense birlikte huzur icinde yasamayi ogrense sadece kendi hakki icin sokaga dokulmese herkesin hakkini savunsa her gurubu somuren insanlar muhakkak vardir o bahsettigin insanlar gecmistede hangi parti bastaysa ona yapiyordur mutlaka herkesin kullandigi seyler var bu dinde hepimizin ataturkte hepimizin vatan millette hepimizin birisi kullaniyorsa ilk once bizler kendi partimize karsi cikmaliyiz yaptigi herseyi savunmak nekadar dogru suan akp bin yaptigi diktatorluk diyelim gecmiste chp nin yapriklari diktatorluk degilmiydi canim o kizlarimizi okullardan atmak icki icmeye kurtaj yapmaya yada baska seylere duzenleme getirmekren daha mi iyiydi bir ulkenin basbakanini idam etmek asmak diktatorluk degilmiydi yapilan diktatorlik sadece kendi menfatlerimizle catistigi zaman mi kotu oluyor kusura bakma ben Atatürk ü çok seviyorum yaptigi herseyi cok destekliyorum ama Atatürk ü kullanip onun yaptiklarindan cok farkli seyler yapiyor chp ataturk örtüyü yasaklamadi sadece zorla örtünmek istemeyenler icin basini acmayi serbest etti ben bugunku chp nin istegiyle kamusal alanlarda basimi actigim zaman nerde ortucem basimi evimdemi òzgürlukse herkese özgurluk ayrica dini akp kullanmiyor belki akpye oyveren bir azinlik kullaniyor olabilir ben hic icki icmeyin gunah zina edeni taslayin dedigini duymadim basbakanin

    YanıtlaSil
  5. Ben haberlerde konakladiklari parki temizleyenleri gordum ayni inceligi neden camiler icin gostermiyorlar tatlim ben icki sisesi gormedim o coplerin icinme ama sigara izmaritleei gordum canim kusura bakma caninin derdinde olan insan camide sigara icmez komsumuzunun evine bile ayakkabiyla giremiyoruz can havliyle girdiler diyelim daha sonradan cikarip ayakkabi dolaplarina koyabikirlerdi sabah parklari temizlemek yerine yiyip ictikleri copleri oradan alabilirlerdi bayramlarin unutuldugune inanmiyorum benim 100 metre karsim ilk okul herbayramda toren var okulda ogrencilik yillarim cok geride degil bayramlarda ogretmenler yoklama zoruyla getirirdi torende yer alan ogeenciler haric digerlerini ne ben ne ailen zorla gitmedik sevgiyle coskuyla gittik basbakanin sozleri kesinlikle carpitiliyor ve bu adam hicmi iyi birsey yapmadi ülkemiz icin daha bir kez cikip helal olsun sunuda iyi yapti diyen gormedim sonucta oda bizler gibi bir insan yalnis kararda alabilir yalnis yaptirimda uygulayabilir hemen hainmi ilan etmek lazim lazimsa gecmiste bu halka kimsemi zulm etmedi onlari neden ilan etmedi kimse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim orası Ankara, belki orda kutlanıyor olabilir, inanki bayramlar kutlanmıyor, çelenk bile koymak yasak
      inanmıyorsan araştır internetten
      23 nisanda bayram yapılmıyor diye kreş bir cafe tuttu tüm veliler bayramı çocukların gösterisini orda izledik
      okulda kutlama yasaktı, 23 nisan bazı bölgelerde kutlanmış neden öyle bir ayrım var onu bilemyorum ama, 19 mayıs her yerde yasak
      hele bayramlarda anıtkabire ziyaretçi alınmamasına ne denmeli
      inan ki kaçırdığın çok şey var!

      Sil
  6. O en son yazdıklarında olur yavaş yavaş bu işler, sindire sindire, bardak bir anda dolup taşmıyor ki damla damla
    Ben chp yi savunmuyorum tatlım ben chp li de değilim, ben milliyetçiyim, bölücülüğe karşıyım, sen zamanında bazı şeylere çok kızıp sinirlenmişsin şu anda yapılan olaylardan rahatsızsın ama, sonra da bu işler sırayla o zaman biz yaşadık şimdi de onlar yaşasın diyorsun, benim yazını okurken ki algıladığım bu, içkiye kürtaja karışma hakkı var mı, başbakanın, herkes öbür tarafta verecek hesabını, farklı görüşleri savunsakta aslında ikimizin de orta noktası aynı, herkes birbirini anlamaya çalışmalı, en azından çaba sarfetmeli...
    ben sana benim gibi düşüneceksin demiyorum
    sadece düşün diyorum, geçmişi ya da geleceği değil, şu anda yapılanları düşün
    bu kadarını hiç kimse hak etmez...Bu şiddet bir an evvel son bulmalı...

    Ama ben seni çok seviyorum, bloğunu hergün düzenli takip ettiğim ender insanlardansın canım
    görüşlerimiz farklı olsa da kardeşlik bütünlük bunu gerektiriyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlim benim bende seni cok seviyorum o meydanlardaki insanlarida seviyorum onlar haklida olsalar haksizda olsalar bizim insanimiz hepimiz bir ALLAHIN kulu bir vatanin evlatlariyiz ben asla hicbir konuya tek tarafli bakmiyorum herkesi anlamaya calisiyorum evet haklisin herseyin hesabini obur tarafta vericez ben icki icmiyorum ama icene saygi duyuyorum ama inanki bircok avrupa ulkesinde zaten bu duzenlemeler var parklarda bahcelerde icmeye izin yok alkolun reklami ozendirmesi olmaz kaldiki ne ickiye ne kurtaja yasak var zaten eskidende yasakti 2 aydan sonra kurtaj yaptirmak sende annesin benden daha iyi bilirsin iki aydan sonra oda bir can oluyor yaptiklari duzenleme sadece bu isi yasal yollar disinda yapanlara caydirici cezalar benim annem kadin dogumcu yasak degilki hala kurtaj icki icmek yasak degilki ankarada mekanlarin %99 u ickili bayramlar konusunda birsey demiyorum ben burda hep kutlandigini goruyorum 19 mayis daha yeni kutlandi gunlerce okulun bajcesinde provalar yapildi nen seslerini duydum tabiki kutlansin bayramlarimiz inlar bizim milli hazinelerimiz kimsenin yikmasina izin vermeyelim ama bu sekilde degil siddet herzaman kötüdür bir olalim birlik olalim imzalar toplayalim gerekirse referandum isteyelim bu halkin hepsi milllyetci ben eminimki istemeyen kesim cok azinlikta cikip aramizda kaybolacaktir ama biz alikiran baskesen gibi milletin malina kasdedersek heryeri lime edersek hicbir sonuca varamayiz siddete sadece siddetle karsilik buluruz bunun yontemi budegil ben ordaki insanlarinda kandirildigina inaniyorum orda yakip yikmayan insanlar once yakip etrafa zarar veren insanlari durdursunlar belki kendileri yapmiyor ama onlarin uzerinden rant kazaniliyor akp apoyla gorustu diye kiziyoruz ama orda gostericiler turk bayragiyla aponun resmini yan yana aciyorlar birlik olcaksak bu sekilde degil iki tarafta kendine ceki duzen vermeli tahammul sinirlarimizi genisletmeliyiz din dil irk ayrimi senin benim degil biran once hepimizin birakmasi gerekiyor insan olma paydasinda bulusalim hepimiz insaniz ama once meydanlardaki siddeti durdurup kendimizi kullandirmayalim

    YanıtlaSil
  8. Ayrica beni cok yalnis anlamissin tatlim biz gecmiste yasadik sira onlarda sizde demiyorum gunlerdir tepkisizdim ben duymadigim hakaret kalmadi tepkisiz olmak ohh iyi oluyor demek degildir anlatmak istesigim keske gecmiste insanlar ezilirkende agaclar yada baska sey gosterilen tepki herneyeyse o tepkileri halk icinde verebilseydik bu ulkeyi kim yonetiyorsa kim bir gurubu yok sayiyorsa onlar icinde gosterseydik keske cokk eskiden kurtler dislanirken onlar icinde gosterseydik sadece turbanlilar icin demiyorum yada gostermeyip sustuysak simdide tepkisiz kalan insanlara hakaretler yagdirmasak herseyin suclusu ilan etmesek diyorum hepimizi birbirimizi sevelim sayalim hosgorulu olalim sen kimseye hakaret etmemis olabilirsin ama ben kotu yorumlari silmekten yoruldum bukadar tahammulsuzluk karsit gorusu asagilamak hic dogru bir davranis degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli türbanlılar içinde verilseydi bu tepkiler diyorsun canım, zaten verildi, verildi ki şu anda türbanlılar tüm kamularda çalışabiliyorlar, ayrıca parklarda bahçelerde içki içilmesini ben onaylamıyorum, olay bununla kalmıyor ki, yavaş yavaş tümden kalkacak, kürtaj olayında da yanlış biliyorsun, tacavüz bile görse bebeğini ne kadarlık olursa olsun aldırmak yasak, duymadın herhalde devlet büyüklerimizden biri tecavüz gören babası belli olmayan bebeklerimize devlet bakar diye açıklama yaptı, sen önce tecavüze, şiddete bir çözüm getirsene, bazı şeyleri biliyorsun ama eksik biliyorsun, senin dediğin gibi olsa keşke, haryerde alkol içmeyi bırak satan ruhsat verilen yer bile kalmadı, gece gündüz içtiğimden değil, ama insanların hak ve özgürlüklerini kısıtlayamassın, ben böyle istiyorum bu olacak diyemessin, sadece oy verenlerin değil herkesin başkanı olacaksın, bak millet kan ağlıyor, evlerinde tuttuğumuz %50 var dedi ve gitti, bu kardeşi kardeşe kırdırmaktan başka nedir, sen kimi tutuyorsun, insanlarlar senin dediğin zaman mı kalkıp oturacak, insanların beyni yok mu? o kırıp yağmalayanlara verilen tepkiler belli, heryerden direniş sloganları gelirken yakıp yıkmama adına da bir sürü bildiri yayınlanıyor, twitterda en taze ve gerçekçi gündemi sol taraftaki gündem maddesinden objektif olarak inceleyebilirsin, twitterin yoksa bile sırf görmek için incele canım...

      Ayrıca insanlar bu halde, acı içinde çırpınırken o güzelim kahvaltı tepsilerine bir süreliğine ara verebilirsin mesela...
      aldığın tepkiler bu yüzden olabilir... Sevmesem bile karşımdaki acı çekerken ben hiç bir şey olmamış gibi günlük düzenime devam edemem açıkçası, 'desteklemesem bile'

      Sil
  9. Kusura bakma canim bence sen duyduguna degil gordugune inan benim annem bir universite hastanesinde 15 yildirda kadi dogum bolumunde calisyor tecavuze ugrayan insan illa dogursun demiyor hic kimse tecavuzculeride akp tutmuyor heralde daha gecen aylarda devlet bahceliye vurde vuralim olde olelim diye slogan attiklarinda neden tepkisizsin ozaman bir partinin genel baskanina yakisiyormuydu bu sozler bu tehdit degilmi kiskirtma degilmi sadece gormei istediklerininiz goruyor tepki vermek istediklerinize veriyorsunuz ben su durumda kahvalti fotofrafi yayinliyorum diye vatan hayiniyim ama yakanlar yikanlar degil polis el kaldirinca kotu ama polise saldirinca kotu degil ayrica bizim oturdugumuz belesiyede icki satmayan bufeye ruhsat vermiyor bakkal acsan bile icki satmak zorundasin ben duyduklarima degil yasadiklarima tepki gosteriyorum bizim burda herkose basi mecbur bufe var market uzak diye komsularimiz cogu chpki oldugu halde bu durumdan memnun degiller kac kere bufecileele gorusmeye gittiler bunlari burdan kaldirsaniz bak herkez buraya icki icmeye geliyor evlerimizin onu tanimadigimz arabalarla dolu ratahsiz oluyoruz diye her bufenin ortak derdi bizde istemiyoruz ama belediye ancak bu sekilde ruhsat veriyor guc kimdeyse herkes istedigi yaptirimi yapiyor birinin oburunden farki yok ki tabiki hep turbanlilar yasadi diycem cunku ben basim ortulu diye hakaret duyuyorum herkes once kendi yasadigi aciyi bilir baskasinin acisina ortak olmayip herkesi kendisi icin yas tutmaya beklemek cokta insancil bir davranis degil bak ne guzel soyluyorsun turban icin imzalar tiplandi muhakkak ki hergorusten insan imza verdi ama vermeyene saldirmadi kimse yillardir yada sokaklara dokukup kimsenin malina zarar vermedi hukumet kacinci iktidarinda yapti serbestligi insanlar ne kadar sabretti daha ortada yasak yok birsey yok oalacak olanlardan tahmin uzerine konusuyorsun bence sen bir hastaneye sor kurtaj kac aya kadar yapiliyor hangi durumlarda yapilmiyor ben ulkedeki durumu savas olarak nitelendiremiyorum kusura bakma nitelendirmek zorunda oldugumuda sanmiyorum hic birsey zorla olmazsa senle ayni dusunmeyen kisiye hakaret hakkinida kimse kendinde bulmasin

    YanıtlaSil
  10. Insanlar evlerinde oturup tweet atiyorlar hic gercekci bulmuyorum benim kuzenimde antalyada meydanda direniscilerin icinde onun yazdigi yazilardan takip ediyorum face ten ordaki insanlar bile gelmeden gundem belirleyen tweetlerden bahsediyor neye kime nasil inanicaz biri birsey yazdi diye gercek degil bir resim paylasildi diye gercek dwgildir zaten resimlerin cogu bile sahte cikti alperen ocaklari sozde milliyetci insanlar sopalarla polislerin arkasindaki gurup birkac herseyi akp ye mal etmeyin

    YanıtlaSil
  11. bak güzelim ben sürekli insanların zor durumda olduklarından bahsediyorum sense sürekli güzel partini savunuyorsun, ben milliyetçiyim ama sözde değil özde, bahçeliyi savunduğumumu zannediyorsun, zamanında dönemin en güçlü iktidar adayıyken onun yüzünden şu anda en küçük dilimde, twitterde tt ne demek biliyormusun, trend topik, yani en yoğun en çok kullanılan etiket, yani birkaç insanın yanlış ya da yalan tweetiyle olacak bişey değil, ben sana onu da ya bunu savun demiyorum, zaten ne kadar da yazssam konuşsam, bu insanlar neden sokakta, neden bu kadar direniyor anlatsam bile sen yine de toz kondurmamaya devam edeceksin, yaa başın kapalı diye kim hakaret edeblir sana, yasal haklarını ara o zaman, ağzının payını ver...

    Birileri sana başın kapalı diye hakaret ediyor diye ordan taşınacak değilsin ya!!!

    YanıtlaSil
  12. Bu arada merak ettim, sizin o 100 mt yanınızdaki okulda andımız da okunuyor değil mi?
    bizim buralarda artık okunmuyor da
    birde ulusa seslenişte konuşurken sizin televizyonda arkadada Atatürk resmi de vardır
    hıım bizde o da yok
    Atatürk remi ve İstiklal marşımız Dağıtılan okul kitaplarında da yok bizim buralarda
    içinden başbakanımızın çocuklara mektubu çıkıyor sadece
    ama belki öğretmen bir tanıdığında vardır, onun çalıştığı okullarda olabilir...
    Ankara'da işler farklı yürüyor demek ki...

    Sizin televizyon belki Ankara'da sadece taş söken dükkan yıkan partizanları gösteriyor olabilir
    bizimki tencere tavasını alıp genciyle yaşlısıyla, hatta dün görme engellilerde sokaktaydı, demokrasi mücadelesine çıkanları da gösteriyor da
    hatta sabah şiddete hayır diye gazinin bir tanesi protez bacağını çıkarıp panzere öyle dur dedi, sabah gösterdi bizim televizyon işe ağlayarak geldim, dedim ya belki Ankara'nın televizyonları farklıdır göremiyor olabilirsin
    saygı duymak lazım...

    bak burda 1. ağızdan, 1.gözden yaşayan biri çok güzel yazmış
    belki biraz yumuşamana yardımcı olur

    http://bulent-peker.tumblr.com/post/52081396478/ak-partili-direnisciden-basbakana-mektup

    YanıtlaSil
  13. Bak tatlim ben akp yi savunacak tek bir laf soylemedim ben mhp yi savunuyosun da demedim hepsi ayni tutumda diye ornek verdim reyhanlida 100 lerce kisi oldugunde herkes gs nin sampiyonluk kutlamalarindayken duyarsiz degildi ben kahvalti resmi yayinladim diyemi duyarsizim lutfen isinize gelenleri gorup diger seyleri yok saymayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben, sen kahvaltı resmi yayınlıyorsun diye hakaret etmedim ki
      belki eleştriyi ondan alıyorsundur dedim, lütfen!

      Reyhanlı saldırısını başbakan görmezden geldi bi kere, hani kim yaptı bulundu mu bulunduysa ben kaçırmışım gündemi demek ki!
      şimdi Esad açıklama yapmış, Tayyibin mualiflerine para ve silah yardımı yapmaya hazırım diye
      hayırlı uğurlu olsun,şimdi başa dönelim, Taaaa en başındayken sabahın 6 sında gezi parkında bekleyen uyuyan insanlar joplanıp gaz yiyip çadırları yakılmayıp
      güzel bir dille ikna edilseydi, bunların hiç biri olmazdı..

      Allah iç ve dış düşmanlardan milletimizi yurdumuzu korusun
      aksini düşünmek bile istemiyorum
      ne sen kalırsın burda ne de ben!

      Sil
  14. Ordakiler amacina ulasmis ne mutlu onlara ozaman bastan beri yapilmak istenen buydu sanirim patlamayi yapanmi onemli yaptiranmi nerden biliyoruzki asil yaptiranin bulunmaya calisilmadigini bir cinayet bilenislendiginde katil gizli bulunur toplanan deliller gizli tutulur ki yok edilmesin nerden biliyoruz nenasamada olduklarini ben siddeti destekliyormusum gibi konusuyorsun nen iki tarafinda yaptigina kiziyorum keske senle benim hepimizin yok olmasiyla hersey bitse ama vatanimiza hainleri sokuyorlar boyle davranarak dis gucler sonunda amacina ulasti sayelerinde ben cikanlara demiyorum o saldiriyi yapip arabalara devletin malina yolda giden insanlarin arabalarina tasla tekmeyle saldiranlara diyorum meydana cikan herkes ayni niyettedir demedim ama onlarda istemeden digerlerine alet oluyorlar dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en başından beri propoganda yapanlar haklı davaya gölge düşürüyor diyorum bende zaten...
      Neyse hakkımızda en hayırlısı olsun...

      Sil
  15. Keske dedigin gibi orda gercekten amaci orayi korumal isteyenler ikne edilseydide onlarda bunlara kurban edilmeseydi simdi disardan bakinca siddete siddetle karsilik vermek iki tarafinda insanlara zulm ediyo olmasi pek kabul edilebilir bir durum degil

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...