darkolivee@gmail.com

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Anne bluzu :)


Herkese İyi Haftalar

Bu aralar üzerimde sanki bir ölü toprağı var töbee yarabbim, normalde capcanlı fıkır fıkır, küçücük şeylerden mutlu olan ben şimdi hep uyumak istiyorum, sebebini bilmediğim bir keyifsizlik var üzerimde, bu durumlar için doping etkisi yaratacak bir formülü olan varsa derhal açıklasınn :D

Kombin geçen cumadan, 
Skater etekler benim kurtarıcımdır, hem ince bir kemerle zenginleştiriyorum, hemde çok şık duruyor, 
İnce bel, geniş kalçalı bayanların tercih edebileceği bir model, o sebeple bol bol edinin...
Ben morhipo vero moda dan  almıştım
kolyem ve bilekliğim de trendyol donna notte butiğinden


Bazen ince kemer bulmak zor oluyor, ben aldığım elbiselerin kemerlerini başka kombinlerde de bol bol kullanıyorum, bu ince siyah kemerde kotondan aldığım bir elbisenin :)
Farklı şekillerde bağlayarak takmayı da seviyorum ama, bu kemer rugan ve sert olduğu için normal kullandım..

leopar wedgesler ipekyol (kesinlikle gözüm kapalı tavsiye ediyorum, çok çok rahat)


Düz renkler tercih ettiğim zaman, statement kolyeler takmayı çok seviyorum, umarım bu trend biraz uzun sürer...

Bluz ekolden, annemin bluzu :), arada bir onun gardrobunu da karıştırıyorum :)
çok güzel bir kumaşı var, vücudu hemen sarıp sarmalıyor,ön pilileri çok şık, ben bu sefer etekte kullandığım için belli olmamış ama, iki yanda ek  parçası olması sebebiyle dökümlü duruyor, göbek problemi olanların çok rahat edeceği bir model kesinlikle...



Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. Canım aynı sorunlar bendede mevcut sürekli uyumak istiyorum ki dünya kadar iş beni bekliyor kombinine bayıldım eteğin hem rengi hem modeli çok hoş sanada çok yakışmış sana bol mutlu ve enerji dolu bir gün olsun :)

    YanıtlaSil
  2. cnm bu aralar ben de aynı senin gibiyim, işten gelip hemen yatıyorum haftasonu bile uyumak istiyorum, blogumu iyice boşladım zaten hiç giremiyorum bile:)))
    Kombinine bayıldım hele o eteğe harikaymış cidden ben de istiyorum, çok yakışmış tatlım!
    çok öpüldünnnnnnnn

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...