darkolivee@gmail.com

13 Şubat 2013 Çarşamba

Mirrored sunglasses...


Herkese Selam
Bu aynalı güneş gözlüklerinden sizde de halaa yok mu? O zaman mutlaka edinmelisiniz, yaz gelmeden hazırlığınızı yapın :) Ben bunlara bayılıyorum sorun şu ki hangisini alsam karar veremedim :) 

Birazda nasıl kombinlenmiş onlara bakalım, seçmemizde yardımcı olur nasıl olsa...



 Bu kızın havasına bayılıyorum, her kombini mi harika olur bir insanın



Funda'ya çok benzettim :)











Görseller: Pinterest

Sevgiler 
Darkolive

7 yorum:

  1. Ah bu gözlüklerden almıştım sonra arkadaşlarım dalga geçtiği için kuzenime vermiştim.:D

    YanıtlaSil
  2. ilk görseldeki gözlüğü çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  3. Şahsen ben en çok 3 görseldeki beğendim, retro havasının onu diğerlerinden ayırdığını düşünüyorum ;))

    YanıtlaSil
  4. bayılırım aynalı gözlüklere hele de renkli olursa harika oluyor.. bu yaz yine alacağım bir tane tek kusuru sağa sola atmaya gelmez hemen çiziliverir..

    YanıtlaSil
  5. bu sene de devam aynalılara... ben oldum bittim severdim zaten... çoğunlukla renkli olanları aldım ama bu gümüş renklileri çok beğendim postunda görünce... sanırım yaza almam gerekicek;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2013/02/los-angeles-1-venice-beach.html

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...