darkolivee@gmail.com

26 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşı saçı

Herkese Selam
Yeni yıla çok az kaldı, dışarda kutlayacak, ailesiyle geçirecek ya da evde ptt(pijama-terlik-televizyon :D) yapacak olanda, herkees mutlaka yılbaşı elbisesi, saçı ayakkabısı, çantası herbişeyine  bakmıştır :) ee boşuna kadın denmiyor bize, luzumlu luzumsuz süper araştırmacıyızdır biz :D
Yılbaşı ruhunu en çok yansıtan şüphesiz payetli ışıl ışıl modeller, ister mini ister yerlere kadar payet harika bir alternatif, ya kadife, off bayılırım, kış itibariyle kumaşı yılbaşına çok uygun diye düşünüyorum, iddialı kırmızılar, tatlı pembeler ya da göz alıcı yeşiller, zümrüt yeşili de bu kadar trendken harika bir seçim olabilir.

Tarih bu kadar yaklaşmışken herkes elbise işini halletmiştir diye düşünüyorum, peki ya saçlar, bu kadar iddialı elbiselerin üstüne şık ama abartısız bir saç en güzeli, iri maşalı doğal bir saç, ya da yandan toplanıp serbest bırakılmış, ya da ensede bir topuz, ya da tatlı romantik bir saç örgüsü wuuuuu harika...

 Saç alternatiflerinden bazılarını mix yaptım, içinize hangisi sinerse artık...










illede herkes bana baksın derseniz aşağıdaki model tam sizlik :D










Aşağıdaki model benim en çok kullandığım, şıp şıpırdak yaptığım bir model ve kurtarıcı gerçekten


Eğer elbiseniz düz ise, saç ve aksesuarlarla geceye damganızı vurabilirsiniz..
Alternatifler sonsuz yani...

Sevgiler
Darkolive

4 yorum:

  1. En alttaki benimde favorim:) en kolayi ve en sadesi:)

    YanıtlaSil
  2. senin şıp şıpırdak yaptığın model ne kadar güzelmiş öyle! :)
    balerin topuzunu çok seviyorum ama kısa saçlarım o modele pek elverişli değil ne yazık ki.. :)

    YanıtlaSil
  3. İlk foto müthiiiş!

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  4. Baştan ikinci fotodaki ve son fotodaki topuzu istiyoruuummm. benim kuaför ne kadar becerebilir acaba göstermeli :)) İzlemcim epeydir sana uğramadım ben yahu. Niye öyle olduysa? aaa! özlemişim. Sen de bana uğra bir ara sen de yoksun:-P

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...