darkolivee@gmail.com

15 Aralık 2012 Cumartesi

Pasta Aşkına!

Herkese Selam
Bu ara çok yoğun olduğum için 1 haftadır post giremiyorum, ya misafir geliyor, ya bi yerlere gidiyoruz.Bu gün yine misafirim vardı, sırtım çatlıyor şu an ağrıdan, aranızda sırt ağrısı çeken bi çözümü var mı? Çok ilaç içmeyi sevmiyorum çünkü...

Neyse konumuza dönelim; sizlere harika bir blog tanıtmak istiyorum.Oya hayatımda gördüğüm en yetenekli insanlardan biri, ne zaman post yapsa hayranlıkla ağzımın suları aka aka bakıyorum, bu yeteneği herkesin görmesi gerek diye düşünüyorum, bu paylaştığım resimler Oya'nın şahesarlerinin sadece bazıları kesinlikle çok yaratıcı...




Bu kumanda pasta Zaping delisi eşlere ödül mü artık laf çarptırmamı olur bilemiyorum :D


Bu yüzücü pastaya bayıldım tam benlik :)




Oy oy oyyy cup cakeler




Oya'nın bloğu burda 

Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. hepsi birbirinden şahanee! ama en çok kumanda :)

    YanıtlaSil
  2. Bayiliyorum bu pastalari görünce ben en iyisi daha fazla bakmayim :))))

    YanıtlaSil
  3. muhteşemler ya yemeye kıyamaz kimse :))

    YanıtlaSil
  4. Canım ya,cidden sürpriz oldu.Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.Yorum yapan arkadaşlara da teşekkürler ediyorum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hepsı superler hemen eklıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. YUMI

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    YanıtlaSil
  7. Hemen bakıyorum gerçekten herbiri birbirinden güzel şaheserler..

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...