darkolivee@gmail.com

11 Ekim 2012 Perşembe

La Cigalede İzmir blogger buluşması

Herkese Merhaba
İzmir'de olduğum dönemde yoğunluktan çok fazla fotoğraf çekemedim, ama cebimde  blogger akadaşlarımla  geçirdiğim harika yemeğin fotoğrafları var, sıcacık!
Hepsine çok teşekkür ederim, Zeynep'ciğimin o kısacık ziyareti gülen yüzünü görmek sohbet etmek bana çok iyi geldi keşke daha fazla kalabilseydi birdahakine inşallah, aynı şekilde Özlem'ciğimde iyiki seni de görebildim yoksa çok üzülürdüm...Diğer beni yanlız bırakmayan sohbetin dibine vurduğumuz arkadaşlarım size koskocaman bir teşekkür...Sakın birbirinizden kopmayın!

 Buluşmamız sevgili pemberuj.net Emel ve Ersin'nin la cigale de yaptırdıkları harika rezervasyon ile başladı, sonrasında sevgili nerwen (nur), zeynep(zeys), sedef(wtf),  hacer,  kendim yapdıydım Merve ve Merve Yıldız aramıza katıldı...
Le cigalenin harika yemekleri ve canlı müziği eşliğinde harika bir geceydi...
Herkese çoook teşekkürler...















 mmmmm yemekler gerçekten enfesti, şiddetle tavsiye edilir...


İtalyan restorantına gidilirde tramisu yemeden dönülür mü? :D


Merve'ciğim gecemize renk kattı, o kadar çok güldük ki :) ama konunun ne olduğunu söylemiycem aramızda!
Emel ve Ersin sizi çok seviyorum!
Hep böyle kalın :)
Güzellik!
 Sedefin kıyafetini vurgulayan transparan gömleği ve Nur'un şirinliği harikaydı!


Diy kraliçesi Merve'nin kolyesine bayıldım, bakındım mağazaya ama bulamadım, umarım denk gelir
adres stradivarius 


 O gün için rahat olmayı seçtim, 
perspective midi pilise eteğim ve sarı, omuzları taş detaylı bluzumu,   ipekyol leopar wedges ve sofigo.com dan leopar çantamla kombinledim. Bilekliklerim görünmesede hepsi buluşma için özenle seçilmiş parçalardı :)




Diğer arkadaşlarımız erken kalktığı için bende fotoğrafları yok :(

Bu güzel buluşma için hepinize tekrar teşekkürler

Sevgiler
Darkolive

19 yorum:

  1. :):))) ebediyete kadar aramızda ama napayım :)
    Çok güzel oldu bu postu paylasman hemen alalım öyleyse fotograflarıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh çok tatlıydın ama yaa :)
      tamam öpüyorumm

      Sil
  2. ne güzel bir gün olmuş cnm, çok güzel bir restorana benziyor. dekorasyonuna bayıldım. yemekler nefis, tabi yemek bahane dostluk şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten harika bir geceydi
      aynı şekilde dostluk şahane

      Sil
  3. çok güzel bir buluşma olmuşşş


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Canım kısa ama çok cici bir akşamdı, özellikle senin güler yüzünü görmek çok güzeldi, özlemiştik! Ama bak tekrar görüşücez yakında, yine bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim bende sizi özlemişim çok teşekkür ediyorum tekrar herşey için...

      Sil
  5. ahhh nasıl nasıl gelemedim senide çok özlemiştim izlemcim:( hepiniz çok güzel görünüyorsunuz. artık bir sonraki izmir gelişine saklıyorum özlem giderişimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa niye gelemedin ki sankiiii
      tamam birdahakine mutlaka :)

      Sil
  6. Malesef gelemedim iş yogun okul yogun.. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz ama karelere yansımış bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeldi
      inşallah birdahakine sende katılırsınn

      Sil
  7. herkes harika özledim sizler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. gecenin sürprizi de ayrılırken arabadan alınan Ege ve ondan kapılan bir öpücüktü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yakaladı Ege sizi ama
      hiç kaçırmaz güzel kızları :)

      Sil
  9. özledik özledik gene gellll :D

    YanıtlaSil
  10. cok güzel gorunuyor hersey, blogger arkadaslar olunca aksi zor zaten di mi:)

    YanıtlaSil
  11. evet gerçekten blogger toplantıları harika
    teşekkürler

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...