darkolivee@gmail.com

5 Eylül 2012 Çarşamba

Yaylada 30 Ağustos...

Herkese Selam
30 ağustos zafer bayramımızı bu sefer yaylada kutladık.O kadar önem ve değer veriliyor ki  buralarda gözlerim doldu.Bi kere herkesin çoluğu çocuğu toplanıyor bayram var diye.29 ağustos akşamı konserler forklor gösterileri, şiirler  çok güzeldi çok hoşuma gitti...Ertesi günde güreşler ve davul zurna ziyaretçilere güzel saatler yaşattı..

Görsellerden keyif almanız dileğiyle!


 Yurtdışı yarışmalarında da dereceler alan Silifke'nin forklor ekibi


Kırmızı  Biker botlar :D



Bu sözlere çok güldüm :p

Aman aman aman 
Birine aldım bir metre astar 
Ötekisi kalkmış bayramlık ister 
Kadir mevlam ikisinin acısını birden göster 
Kurtulamadım kötü avrat elinden hey hey. 

 Aman aman aman 
Kır eşeğime biner Taşoluk'tan aşarım 
Canımı da sıkmayın avratlarda 
İkinizi de birden boşarım. 
Kurtulamadım kötü avrat elinden hey hey 


5 yaşındaki kızımız da kreşte öğrendiği 10 kıtalık İstiklal Marşımızı hiç takılmadan hissederek çok güzel okudu...


Silifke Aşıklarından abimiz de Türküleriyle güzel anlar yaşattı


Mersin Silifke'nin ünlü grubu Ritmix çok güzel bir konser verdi.Ayrıca Türkçe konuşan ülkeler kapsamında yapılan yarışmada Türkiye'yi temsil ederek 3. olmuşlar.Tebrik ediyoruz kendilerini...








 Şimdide söz verdiğim gibi küçük bir yayla turu geliyor  :)




















Bu da benim yayla arkadaşım oğlum Ege :D


Sevgiler
Darkolive

11 yorum:

  1. Çok şanslı olduğunu düşünüyorum şuan!Tadını çıkarmışsın doya doya bu kutlamaların, ne güselde yapmışsın.Keşke yurdun dört bir köşesinde yaşansa bu manzaralar, gerçketen arzu ederdim bunu.Sewgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel, kutlama havasi yani kutlamaya deger verecek birsey oldugunun farkinda herkes. Ne hos! Ne essiz! Kizini da tebrik ediyorum,masallah!

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. dalından meyve yemek gibisi yok, doğayla iç içe bir tatil :)

    YanıtlaSil
  4. Benim gönlüm o yaylada kaldı :)

    YanıtlaSil
  5. Silifkeli biri olarak nasıl bayıldım bu posta:)

    YanıtlaSil
  6. paylastiklariniz cok guzel sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  7. Bayramların hala böyle coşkulu ve güzel olması ne hoş!keşke heryerde aynı coşku ile kutlanılabilse.Fotoğraflarada bayıldım.O meyvelerin ağaçtan koparıp yemenin tadı çok başka:)

    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  8. canım fotolarını flashsız cekmıyormusun :) sadece sormak ıstedım maınen cok guzel cunku flashsız harıka renkler cıkar emınım :) yanlıs anlama kujum ok..ayrıca oyle guzel post olmus kı ınan tuyleırm dıken dıken oldu nedenı geleneklerımıze sahı cıkmak ıcın :)) oyle kotu hal aldı kı canım ulkem:((

    YanıtlaSil
  9. Nerelerdesin sen ya? İyisin umarım ve herşey yolundadır.

    YanıtlaSil
  10. Cennetten kareler sunmuşsunuz bize sanki.Harika mis gibi yaşam kokuyor mutluluk kokuyor. Yurdumun her yeri bir başka güzel. Size huzur dolu bir yaşam diliyorum sevdiklerinizle birlikte.:)

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. allahhıım bu cocuk ne kadarr yakısıklı !

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...