darkolivee@gmail.com

2 Eylül 2012 Pazar

Gökbelen yaylasının organik pazarı :)

Herkese Selam
30 Ağustos zafer bayramı için 2 gün önceden gittik yaylaya, o resimleride yayınlayacağım fakat şimdi  4-5 kocaman asırlık çınar ağaçlarının altına kurulmuş olan, tek bir güneş ışığı almayan koyu gölgeli  çarşısınıda doya doya gezdim...Herşey doğal herşey organik, hangi tezgaha yanaşırsanız yanaşın daha sabah dalından toplanmış meyve ve sebzelerle karşılaşıyorsunuz.Benim gözüm döndü ne alacağımı şaşırdım :) Heryeri taptaze meyve ile doldurdum sanırım :)

Hiç böyle açık kurutulmuş incir görmemiştim!



Taze Antep fıstığı, bunu da ilk kez gördüm :)



Yayla tatlısı, kocaman oldukçaihtişamlı ve de kalorili :D
ister tatlı yiyin 

ister acı, herşeyi bulmak mümkün :)

Zeytinyağlı köy sabunları





Ben döne döne resim çekerken, kızım beni deçek bakam dedi bir ses, bu tatlı bayan Sultan teyze
yolunuz düşerse tezgahına uğramadan geçmeyin sakın :)

Kuru kayısılar

Çarşıda kendin pişir kendin ye tarzında çok tatlı bir restorantta var, etleri oldukça taze



Oğlumun yayla arkadaşı
Ege'nin gülüşüne dikkat :p

Bir sonraki postta güzel bir yayla turu yer alıyor, beklemede kalın!


Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. her şey harika bütün o taze meyveler sanat eseri gibi organik bir şeyi çoğumuz bulamıyoruz yaşadığımız yerlerde

    YanıtlaSil
  2. fotograflar süper... yiyecekler cennet misali. ah o ayçiçeği çekirdeği en sevdiğim. taze taze (^_^)

    YanıtlaSil
  3. incir ve o burgulu tatlıyı çokkk severim :)

    YanıtlaSil
  4. offf offf yani bunlar ne güzel bölee darkcım. daından taze taze. keşke İstanbul'da da bulabilsek. afiyet olsun sana :)

    YanıtlaSil
  5. organik pazarlara bayılırım. Aileden gelen birşey sanırım. Hormonlu şeyler pek girmez evimize:) görüntüler muhteşem:) incir.. yummy!:)

    YanıtlaSil
  6. Her şey nasıl da taze, dalından koparılıp pazara getirilmiş o leziz görünümleri bile yetiyor insanın iştahını açmaya :) her şeyin yapay, hormonlu olduğu günümüzde bu kareler doğal tatları ne kadar özlediğimizi hatırlattı bize.. en çok da ayçiçeğinden çekirdek yemeyi özlemişim ne güzel olur tadı ve keyfi!

    YanıtlaSil
  7. canımm bılıyor muusunnnn cok begndım bu ostu bıldıgın sular fıskırdı agzımdan ayyy kuru meyvelerı alıp asta vsvs yapmak ıstedım ah ah canım ne guzel ..sultan teyzeee kıyamma sana

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...