darkolivee@gmail.com

6 Temmuz 2012 Cuma

Blog keşfi vol:1

Herkese Merhaba!

Ara ara sizlere benim de izlemekten keyif aldığım, ya da yeni keşfettiğim bloglardan bahsedicem. 
Bir kaç tane yayınladım daha önce, fakat aynı başlıkta toplansalar bulunması daha kolay olur sanırım.  Tesadüfen bulduğum, düğün fotoğraflarına bayıldığım çok tatlı çok şirin, gülmeyi çok seven  bir blogu tanıtmak istiyorum.

En iyisi ben susayım fotoğraflar konuşsun.



















Bu kare favorim :)))
Nasıl güzel zıplamışlar :)






Vee final :)


Ben çok beğendim, 
Bir ömür mutluluklar diliyorum genç çiftimize...

Ayrıca yurtdışı gezi önerileri de mükemmel

sizde bu tatlı bloğu takip etmek isterseniz adres



Hediye etkinliğime katılmadıysanız sizi de burdan alalım  :)) 

Sevgiler
Darkolivee

10 yorum:

  1. Şahane dügün fotoları bayıldım tek kelimeyle..hemen bloga ısınlanıyorum;) kesif için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. bloglar listesine blogunuzu ekleyebilir blog kesfedebilirsiniz

    bu bir blog muhtarlik projesidir

    www.bloglarlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. evet muhteşem fotoğraflar çok güzel bir keşif bu :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşemler gerçekten, çok eğlenceliymişler.
    Umarım resimlerde ki neşe ömürleri boyunca olur :)

    YanıtlaSil
  5. gördüğüm en neşeli düğün fotoğraflarıydı:) bakarken çok keyif aldım

    YanıtlaSil
  6. harika çekimler olmuuuş :)) hemmen incelicem blogu :))

    YanıtlaSil
  7. Those pictures are awesome! Very beautiful!!!
    xoxo

    estilosierra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bu kadar güzel anlattğın için çok teşekkürler :) herkesin iyi dilekleri beni çok mutlu etti onlar için de teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. çok eğlenceli, deli dolu fotograflar çok beğendim, darkolive sayfanda pek bi şık benimde mini mini şirin blogumu izlersen çokkkk sevinirim :)

    YanıtlaSil
  10. BU NE YAAAAAAA,HERBİRİ AYRI FOTOMODEL SANKİ,HERKESE BAYILDIM..POSTUN SONUNDA GÜLÜMSERKEN BULDUM KENDİMİ,SANKİ ARALARINDAYMIŞIM GİBİ:)HEMEN BAKIYORUM....

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...