darkolivee@gmail.com

27 Aralık 2011 Salı

şanslı Ege :)

babannesinin oğluma  yılbaşı hediyelerinden biri bu pijama
kendi elleriyle dikmiş, çok teşekkür ediyoruz, dün sabahtan beri çıkaramıyorum üzerinden, annekim ditt cicikimi aggg diyor :)) anladınız mıı?? :))

dün çok komik bişiy oldu, babasıyla mutfağa giirmiş yerde oturuyor bişiyler anlatıyor, 
masanın üstünde süt, meyve suyu, yemek, kraker, ceviz herşey çıkmış,
- Hayırdır ne oluyor  dedim, 
- Bişiy  söylüyor ama anlamadım ne verdimse istemiyor, dedi :)
-Ne oldu oğlum, dedim,
-Haa tamam, kafasını sandalyeye vurmuş senin öpmeni istiyor dedim...
eşim gözleri açtı faltaşı gibi,
-Nerden anladın diyorr,  ee çok basit biz aynı dili konuşuyoruz artık :)))


bu köşe Ege'nin arkadaşlarıyla tv izleme köşesi hehhe






annecim pijamadan bende istiyoruumm...
çok teşekkürler tekrar...

sevgiler...
DARKOLİVEE

14 yorum:

  1. aahaahaha lan bu bildiğin sezercik olmuş! yerim o küçük adamı ben, yerrr! saçlara bak, boya posa ve duruşa bak yaaa ay bayılacam gülmekten:) bide dizinin üstüne atmış ya diger bacagını:) yannız babanne de çok iyi dikmiş hee, eline saglık, ben de isterim en gaffır kumaşlısından:)

    YanıtlaSil
  2. Ama bu ege çok tatlı. Picamalarlada tam bir küçük adam olmuş:))Annenin ellerine sağlık vallahi çok güzel dikmiş:) Bu Pepee ile Caillou da her çocuk bayılıyor:))

    YanıtlaSil
  3. Küçük adam yerim ben onu, ben de anne olmadan önce bazı kadınların çocuklarıyla iletişimine bakır agucuk gugucuktan yaptıkları çıkarımlara hayret ederdim. Ama şimdi küçüğümün dilinden ben de anlamıyorum maalesef, Gürcüce-Rusça-Türkçe duya duya harmanlayıp kendince sadece dugum-dıgım kelimelerinden oluşan bir alfabe çıkardı ortaya. Hatta uzun süredir "mama" diyor ben de çocuğu obur diye yaftalıyordum meğer Rusça anne diyormuş:)) Naparsın:)
    Bu arada babaannenin ellerine sağlık, severim emek veren babaanneleri!

    YanıtlaSil
  4. @minikkuşum ne sezercik ne sezercik :) aynı vallahii, o dizinin üstüne ayak koyma olayı makinayı gördüğü anda gerçekleşiyor :))
    anne böee çek böee çekk hhehe

    @ayçacım teşekkürler tatlım, kayınvalidem çok beceriklidir, bana da elbise dikmişti, bütün yaz kullandım :)) Pepee ile Caillou suz bir hayat düşünemiyorum hhahhahha

    @danışmanım senin ufaklıkda iyiymiş yaa :)) olsun ağaç yaşken eğilir :)
    babannemiz çok beceriklidir, her konuda bayılrıım kendisine şahsen :) çok teşekkürler...

    @içimden geldiği gibi :) tam keyif adamıdır benim oğlum :))
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. hahahaha yerim ben onuu,sendeki yine iyi ben köpeğimle aynı tonda konuşmaya başlamıştım hahahahah)))
    pijamalarınıda gülle gülle giysin jönn egem sıkıyorum yanaklarını onun

    YanıtlaSil
  6. canım çok tatlı bu ege ya..gerçekten sezercik gibi görünüyor.allah tüm hayatında onun yüzünü böyle güldürsün hep.maşallah yakışıklıya..

    YanıtlaSil
  7. ben onun bacak bacaga atmasnı yerım kocaman yaaaa masallah ona:)) pepe ve kayuuuuuuuuuuuuuuu :))) ay cok komık , pıjamalarınıda saglıkla gıyer ınsallah

    YanıtlaSil
  8. Kucuk adam :)
    Pijama pek yakismis..gayet iyi de dikilmis canim..
    Pepee,calliou...ailemizin birer parcalari...
    Opuorum canim,ikinizide...

    YanıtlaSil
  9. Pijamalara bayıldım,çok sağlıklı bir kumaştan özenilerek dikilmiş ve üstünde kanserojen baskılar olmaması da cabası...Gerçekten Ege şanslı bir çocuk,şansı hep böyle yaver gider inşallah.Allah sizleri korusun.Öpüyorum canım,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  10. @hahhhahha bakterim yaa seninki bombaymış yanlız :))
    demek köpeğinle aynı dili konuşuyorsun haa, helal olsun bacım sana :)
    çok teşekkürler...

    @nilgüşüümm canım arkadaşım çok teşekkür ederimm, hepimizin evladına inşallah...

    @yasmin kuşumm, aynen pepelii günleri seviyoruuzz :))
    çok teşekkürler tatlımm...

    @öznurcum, kayınvalidem çok beceriklidir saolsun, o kadar da alçak gönüllü kii, kızım çok çekinerek yaptım, beğenmesseniz giydirmeyin filan dedi, ayy annecim ne demek beğenmemek bayıldım hatta bana da dik dedim :)))

    çok teşekkürler pepeeler hayatımızın bir parçası artık :)

    @modask, özlemcim çok teşekkürler, evet kumaş çok sağlıklı ama gel gör kii, elinde oynadığı oyuncaklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, elimden geldiği kadar dikkat ediyorum ama iştee bu kadar oluyor :)
    çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. ne olum bu havalar :D poslara bak allam yarabbim acaba anneciğinimi taklit ediyo bu cucuk? :DD

    YanıtlaSil
  12. ohhhhhhh havanı yeisnler seninnn nasılda büyüdüler ya bu çocuklarr egecikte git gide sana beznsiyor sanki cnm babannenin ellerine saglık:)

    bu arada babalar anlamıyor dilleirni evet test edip onayladım ben bunu:)

    YanıtlaSil
  13. cook tatli Masallah! Öperim güzel yanaklarindan

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...