darkolivee@gmail.com

3 Ekim 2011 Pazartesi

izmir-asansör...

dün küçük kardeşimde bizimle pazar gezmemize katıldı...
o yüzden biraz daha özel bişiy olsun istedik, veee bizim hayran olduğumuz izmir manzarasınıı iliklerinizde hissedeceğiniz denize doyacağınız bir yere gittik...  ASANSÖR...

  Asansör, ilk yapıldığı zamanlarda su gücü ile çalıştırıldı. Daha sonraları talep görmemesi, el değiştiren işleticilerinin işi bırakması, ölmesi vb. nedenlerle bir süre kapalı kalan yapı, 1985 yılında belediye tarafından elektrikle çalışan motorla donatılarak çalışır hale getirildi. 1992 yılında da Ahmet Priştina'nın girişimiyle restore edilen asansör, bulunduğu semte ve durağa da adını verdiği gibi, binayı Nesim Levi'den satın alan hayırsever Ayla Ökmen'in, Asansör'ü İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne bağışlamasının ardından, özel sektöre açıldı ve günümüzde restoran, bar, cafe olarak kullanılmakta...


sizi görsellerle başbaşa bırakayım, 
izmire gelmek isterseniz mutlaka ama mutlaka bu eşsiz yere gelmenizi tavsiye ederim...


nasıl dediğim kadar var mı???




































ne giydim?(ben kendimi çok iyi hissettim umarım yansımıştır )

ipek beyaz  gömlek: defacto
hırka : mango
jean : koton
kemer : LCW
çanta : vintage
ayakkabılar : Kayseri gezisinden yerel bir mağazadan
gözlük : koton
küpe: koton
kolye : ben yaptım, 2 küpenin ucunu birleştirip birbirine bağladım, ucuna zincir, harika bişiy oldu çok severek takıyorum :)


5 yorum:

  1. resimleri görünce içimden geçenler ufff manzaraya bak oldu yemin ederim:))çok hoş bir yermiş.ayakkabılarına da bayıldım ayrıca:)xoxo

    YanıtlaSil
  2. gülümsecim gerçekten öyle harika bir yer, ister istemez insan sürekli güümsüyor burda, o kadar güzel bir atmosfer kii...

    izmire gelirsen mutlaka git :)
    ayakkabılarımı bende çok severek giyiyorum...öptüm şeker...

    YanıtlaSil
  3. Ne harika bir manzara gerçekten. Bir kaç kere geldim İzmir e ama burayı hiç görmemiştim, bir daha gidersem aklımda olsun. Sen de çok şık olmuşsun canım, herşey birbiriyle çok uyumlu, ayakkabılar da ayrı bir hava katmış. İyi hissetmekle haklıymışsın bence :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Benim bir arkadaşım burada evlenmişti de fotolarına bayılmıştım çok ama çok güzel bir yer İzmir gezisi yapar isem kesinlikle ziyaret edilecekler listesinde! :) tatlım senin şıklığın da ortamın güzelliği ile yarışıyor doğrusu ;) gri hırkanın içinden çıkan gömleğine, leopar topuklularına, topuzuna ve takılarına bayıldım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  5. hirkan güzelmis begendim <3

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...