darkolivee@gmail.com

7 Eylül 2011 Çarşamba

canlı canlı Model...

Model  grubunu tanımayan yoktur herhalde,
özellikle değmesin ellerimiz parçası harika, taş yüreklere bile dokunur cinsten...
özellikle grubun solisti fatmaya bayılıyorum, o kadar mı samimi olur, şarkı söylerken kendinden geçiyor resmen...






9 Eylül Cuma 23:00'de 

Ooze Venue de 

modelin konseri var, giriş 20 tl

 

gitmek isteyen, değişiklik isteyen, model grubunun canlı performansını izlemek isteyen varsa 


adres



Ooze Venue

Kazım Karabekir Cd. Çınar Pasajı Bağımsız Bölüm No:21
Bornova İzmir
http://www.ooze-venue.com



belki birilerinizle  konserde karşılaşırız :))))

5 yorum:

  1. ahh izmirde olsam giderdim kesin, son zamnlarda çook beğendiğim bir grup kendisi :) duyuru için saol cnm bu arada banada beklerim cnm
    sevgilerle

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. rica ederim, gerçekten çok güzel kaliteli geleceği olan bir grup bende çok seviyorum...

    seve seve ziyaret ederim bloğunu canım...

    YanıtlaSil
  3. Bu kızın sesi çok iyi, çok severim ben de Modeli.

    http://sevisgenketcap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok iyi grup,yarın mecburen sehir dışına cıkmıycak olsam gelirdim valla yaa :(
    psylaşım için tesekkürler iyi eğlenceler canımm :)

    YanıtlaSil
  5. rica ederim...
    yarın çok güzel bir gece olacağından şüphem yok :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...