darkolivee@gmail.com

15 Ağustos 2011 Pazartesi

iftarda balık çorbası...

herkese iyi haftalar...
ramazan geldi geliyor derken, yarısı oldu bile...
allah kolaylık versin, herkesin ibadetini kabul etsin inşallah ;))


bu pazar sıcaktan, öğleden sonra çıktık dışarı, önce güzel meleğimizin gönlünü yaptık, halihazırda 1 haftadır market ve park dışında bi yere gitmedi çocuğum...


sonrasında annesi biraz elışveriş yaptı...
sonra da süper bir balık çorbasıyla iftarımızı yaptık...
etek-elbise giymeye bi ara verdim...
geçen gün aldığım kotu giymek istedim, 38 beden kotumla sizi selamlıyorum :)))) yuppiiiiii...
aslında armut tipli oldum için benim vücut tipime etek elbise daha iyi gidiyor, şu bacağımın üst kısmı,
basenlerim tek derdim, inşallah biraz onları da eritirsem pilatesle, benden mutlusu olmayacak :))


almak denemek bakmak isterseniz...


jean : koton
yelek :koton
doğal taş madalyon kolye : koton
straplez bluz :stradivarius 
kemer : eşimin :))
sandaletler : deichman
bilezik : pazardan


egoşum küstü, onunla ilgilenmiyormuşuzz :)))



yeleğimi çok severek aldım, pullar ve boncuklarla işlenmiş, çok hoş her kombine uyum sağlayan bir parça...

daha önce biz keyif yapmıştık oğlumla, 

 şimdi sıra babamızda :)))


çok eğlenceli, mutlaka çocuğumuz varsa, onu bahane edip keyfini çıkarın :)))
eeeee 80 kilo olsaydım nasıl zıplardım dimi ama, zayıflamanın faydaları :)))



amanda anasının kuzusu, yüzündeki gülümseme hiç bitmesin aşkımmmm...



ramazanda çocuk eğlenceleri 





bu smilatörde çok eğlendik, gece boyu yanaklarım ağrıdı gülmekten, sözde egeyi bindirdik, kardeşimle biz daha çok eğlendik :))


bir de  kızım olsun... :)))
Tüm içtenliğimle evrene gönderiyorum bu isteğimi :)))
ama şimdi değil biraz zamanı var, baksanıza şu deri ceketin güzelliğinee...


kardeşim erkek arkadaşına bir golden almış...
şimdiye kadar hiç bakmadan es geçtiğimiz bu reyonda meğer ne cevherler varmış...
abartısız bi yarım saat geçirmişizdir, bi dolu şey aldık ama ben en çok bu nalları dikmiş hindiyi beğendim çok güldük ne salak bişiyde o öyle, karnını sıkınca ses çıkıyor ve bacakları ayrılıyor :))))
çok komikti yahuu :)


yavru kuşuummmmmm...


balık çorbası süperdi, artık nasıl acıkmışsam resmini çekmemişim, söylemişde bulundum, sunum bu şekildeydi, çorbadan sonrada azıcık minnacık bir hamburger menü yedimm :))) 
amaaaa sonrasında çok yürüdük :)))

4 yorum:

  1. zıplamak için çocuk olmaya gerek yok, zira geçen akşam biz koca altı kişi zıpladık, o kadar hoşumuza gittiki ertesi gün gidip tekrar zıpladık:))) şahane birşey bu trambolin, bayıldım valla:))

    kombininiz harika görünüyor, iyi günlerde kullanın. basenlere takmayın onlar vücut yapısıyla alakalı sanırım. çok zayıfkende vardı ben de. halada var:) sıkmayın canınızı:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. asortik teşekkür ederim...

    trambolin evet çok zevkli bişiy, ama hemen çıvereyim zıplıyım olayı kişiden kişiye göre değişir, ben benim açımdan, mana nasıl olur çocukda zıplıyor ama bende zıplasammı, diye içi içini yiyen kenardan çocuğuna şöyle yap böyle yap diyen ÇOĞUNLUĞA,

    birde, o an içinden geldiği gibi davranan gene benim açımdan AZINLIĞA yönelik yazmıştım :)

    bu kişiden kişiye göre değişir tabiki, ama çok zevkli bişiy orası kesin...

    evet sanırım boyun eğmeliyim, bu çıkıklığa :)
    vücut yapısı....

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. yerim ben onun küsmesini :))))
    çok tatlı yaa
    aslında güzelliklerden mahrum bırakarak hayatı kendimize zehir etmemek lazım, ama benim orada zıplamam için biraz daha zamana ihtiyacım var :))

    YanıtlaSil
  4. hehheh evet arzucum, çok pis küser bizimki :))

    inşallah o günleride göreceksin, ben inanıyorum canım benim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...