darkolivee@gmail.com

7 Temmuz 2011 Perşembe

Güzel yaz akşamları...

Yazın yemeğimizi yedikten sonra, o rehavet çökmeden dışarı çıkmayı çok severiz ailecek...
Oğlumuzun peşinden koşma olayını planlı yapıyoruz, 5er dk arayla ben eşim ve kardeşim :)) başka türlü olmuyor çünkü...
Dün akşamda gene inciraltına sahile indik, süper bir hava vardı herkes cıvıl cıvıldı, genel olarak herkes tek parça elbise tercih etmiş şöyle bir göz gezdirdim de :))
altına da babet yada sandalet, ben her daim topuklularla gezerim diyenler, çok büyük bir hata yapmışlar, yanlarındakine dayanarak o yamuk taşlarda ayaklarını burka burka yürüyorlardı :))


Herkes çok şıktı gerçekten, ee peki biz ne giydik...


işte mutlu  fotoğraflarımız...


Poz verene kurban olurum yavru kuşumm



Oğlumun: Tshirt: H&M
Şort LCW
ayakkabı : adidas



vee sonunda başımız döndü... :))


dün akşamdan elbisem tam görünmediği için, doğum günümde giydiğim şekliyle koydum, şallı mallıı :)



Elbisem: Kayınvalidem dikti(Tülin annem)

Babet: alsancak De-Vib

Kemer :LCW

Çantam: LCW

tülin annemin yaptığı melek küpem 
ve kocaman renkli yüzüğüm çeşmeden almıştım...



işte böyle eğlenceli bol gülmeli bir akşam gezmesiydi, otantik bir kır kahvesinde çaylarımızı içtikten sonra evimize döndük...

Sizde bu yaz akşamlarının tadını çıkarın...
DARKOLİVEE



bu da eski halim :((
(nerden nereye olduğunu göstermek için, herzaman birde eski resimlerimden koyucam)

11 yorum:

  1. Harika bir akşam olmuş, o çantayı istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Fena taktım aklıma, çantadaş olacağız bu gidişle :)

    YanıtlaSil
  3. :))) büyük bir zevklee :))

    kombinini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. benimde kıyafetim kot ve t-shirt ayağımdada ayakkabı var markalarını bilmem sadece giymelik olarak değerlendiriyorum o kadar gelişmiş değilim resimleri ben çektim en güzel resim çanta ve kemerin göründüğü çanta çok güzel siyah gül gibi benim bile takasım geliyor.

    YanıtlaSil
  5. muhenthis: arada bir veririm sana da, takarsın kocacım :))
    sen yeterki iste...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel kilo vermişsin tebrikler, harika görünüyorsun. Elbisene bayıldım, oğlunun tshirt üne de.. çok tatlı maşallah.
    Teşekkür ederim izlşeyicim olduğun için, ben de izliyorum.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çook teşekkür ederim denizcim,

    bende senin resimlerine bakarken içim açılıyor...

    YanıtlaSil
  8. neşen buraya kadar geldi arkadaşım.çok eğlenmişsiniz belli.

    YanıtlaSil
  9. izlemcim çantan babetin halhalın haaaarikaaaaaaa......ancak küpe ve kolye benim zevkime göre değil...sen hepsinden harikasınn dostumm...resimleriniz de muhteşeşem..kuyruklu egem de çok yakışıklı<3

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler bebeğim, ancak kolye takmadım, yüzük o :))

    küperide annem yapmış kuuu, ben takmayayım da ne yapayım dimi :))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...