darkolivee@gmail.com

18 Temmuz 2014 Cuma

Cuma enerjisi ve puantiyeli etek...


Herkese Selam
Yaşasın yarın tatil :)
Oğlumla güzel mutlu bir haftasonu diliyorum kendime ve de sizlere ;)

Cumanın enerjisine inanarak bugün kırmızı puantiyeli eteğimi tercih ettim
Onu siyah kalın askılı bluzum ve geçen sene kotondan aldığım hasır detaylı ayakkabılarımla tamamladım :) 



Bugün bende bir değişiklik var :) evet saçlarımı topladım nasıl başardım bende bilmiyorum, ofiste birilerinin üzerine tel toka fırlamassa iyidir :)


Fotoğraflar yine evden çıkmadan 3 dk da çekildi :(
en kısa zamanda düzelicek!!
söz veriyorum :)


etek : my diy
bluz : izmir forbestte nişantaşı butikten
ayakkabı : koton


Bu tatlı eteğimi farklı farklı kombinlerde birçok kere giydim, bu da başka bir kombin :)



Mis gibi çiçek kokuları gönderiyorum size <3


Sevgiler
Darkolive

8 yorum:

  1. Zayıflamışsın izlom, harikasın <3

    YanıtlaSil
  2. Muhtesem Harikka gorunum Perfect bakimli olmak boyle bir seyyy olmali ruzgar gibisiniz masallah

    YanıtlaSil
  3. izlemcim bu eteğimle siyah bluzun çok yakışmış saçlarını toplu özlemişiz canım öpüyorum :* ilkoş

    YanıtlaSil
  4. Siyah bluzlu kombin yakiyor... cok yakışmış canim... my diy tanimlaman da ayri hosuma gitti :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. etek ve ayakkabı uyumu çok güzel olmuşki .:)

    YanıtlaSil
  6. Yok boyle bir seyyy yaaa Perfect bakimli ayaklariniz Zariffff gorunum tatli guzeller Muhtesem Harikka ten points

    YanıtlaSil
  7. Ufffff yaaaaa Cooook guzeller Harikka Muhtesem renkler bu ayakkabilar acayip tatli seker gibi lolipop ayaklar gordugum en iyi

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...