darkolivee@gmail.com

23 Haziran 2014 Pazartesi

Haftasonu...


Herkese Selam
Herkes hafta sonunun baş döndürücü etkisinden çıkabildi mi bakalım :)
Aldığımız deniz kum güneş bize 1 hafta yetmeli, geçen güzel saatleri hatırlayarak çalışırsak, ofiste zırlayan klimanın altında ancak o zaman vakit geçer :)

Eşim yaklaşık 5 aydır şehir dışında çalışıyor, fırsat buldukça o geliyor, bazen de Ege ile biz gidiyoruz...
Bu hafta sonu biz gittik, bakalım neler yapmışız :)

Anamur sahil çok güzel, çocukların keyifli vakit geçirmesi için her şey düşünülmüş, temiz sahilleri parklar oyun alanları heykeller, ama işletmesi çok zayıf, güzelim kumsalların her yeri çay bahçesi görünümünden ileri gidememiş ne yazık ki...


Mersin-Antalya yolundaki ağaçlı dinlenme tesisleri
manzara harikaydı 

Yaz sezonu başlamasına rağmen  her yer öyle boştu ki çok şaşırdım
Ama akşam kahvelerimiz harikaydı :)


Pazar günü eşim öğleye kadar çalıştı, bizde Ege ile içinde oyun bölümü bulunan şato cafede keyifli vakit geçirdik, yine kafenin içinde bulunan okuma bölümünde ben kitap okudum Ege oyun oynadı :)
Elimdeki Kocan kadar konuş kitabı acayip keyifli
tavsiye ederim :)


Şuraya bakar mısınız, gerçekten harika bir memleketimiz var...
Her kare şükretmemiz için kocaman bir neden <3

Son yıllarda yediğim en güzel en lezzetli su böreğiydi, nefiss
Anamur şıra pastanesi...
Ege'de minik pizzasındaki zeytinleri ayıklıyor :)


Çok direndim ama bu ayakkabıları alıcam sanırım
çok çok beğendim <3 <3 
pumpsup.com


İşte böylee
Siz neler yaptınız haftasonu :)

Sevgiler
Darkolive

4 yorum:

  1. Harika bir program yapmışsınız canım, ama ben bu ayakkabılara aşık oldum resmen ;)

    YanıtlaSil
  2. Of şahane kareler hele o begonvilli resminize bayıldım. o küçük parmaklara bak yaaa bizimki gibi zeytinler ayıklanıyor demek Tarkan'da sevmez zeytin domates üstünde olsun hemen ayıklatır:) Hayallerimin ayakkabısı varya bayılıyorum bu tarz ayakkabılara al canım benim sanada harika yakışır

    YanıtlaSil
  3. Yaz hep güzel ya havası denizi çiçeği yazı hayat daha güzel :)

    YanıtlaSil
  4. yazın tadını çıkarmak lazım, ohh gezin ne güzel :)
    ahhh o sonda ki ayakkabılar da pek güzellll <3

    http://rebeltakipte.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...