darkolivee@gmail.com

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Sarı ilham...

Herkese Merhaba

Yaz geldi geliyor derken kapıya dayandı :) son yağmurları da atlattıktan sonra kavrulmaya hazırız :)
Bu yaz neondan ziyade, pastel renkler daha trend, özelikle bebek mavisi ve sarılar, pudra pembeler, moda insanın kendine yakıştırdığı şeylerden ibarettir, ama gene de bilmekte fayda var, dolabınızda mevcut olan sarıları çıkarabilirsiniz, kullanmaktan sakın çekinmeyin, özellikle beyazlarla, gri, siyah ve lacivertlerle kombinleyebilirsiniz, bu sizin hem tarz sahibi, hemde kendine güvenen kadın imajınızı katlayacaktır...
Sadece giyim de değil dekorasyonda da bol bol kullanılıyor, özellikle kır düğünü ve  doğum günü konseptlerinde zirve yaptı neredeyse, resimlerden de göreceksiniz şimdi girdiği her ortama ferahlık getiriyor bu renk, hadi beraber bakalım...




Kayıtsız kalamayıp, geçen hafta bende sarı bir ceket aldım kendime :)
Bir sonraki postu bekleyin :)


Aksesuarlarda da nefis duruyor değil mi?




Elbisenin güzelliğine, 
üzerine deri ya da küçük bir jean ceket, altına sandaletler gündüz de nereye gidersen git :)


İnstagram karelerinden harika bir kolaj




Kim akşam üstü serinliğinde bankın üzerinde,  kahvesini yudumlamak istemez kii...


Çılgın gelinlere ilham  :)




Dostlarla arkadaşlarla aile ile yenen yemekte, küçük detaylar enerjinize enerji katıp, masanızın şıklığını bir tık yukarı taşıyacaktır...


Görseller pinterest'den

Sarı renge biraz olsun ısındık mı?
Fikirlerinizi bekliyorum :)

Sevgiler
Darkolive


4 yorum:

  1. Nerde yaz??? Sabahtan beri cam sildim tam oturdum baktim pitir pitir yagiyor;) cildiriciiiimmmm!!! Su an sari gordugum tek sey kenarda duran cam bezi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha Allah iyiliğini versin kız :D
      çok çok yorulduğundan mütevellit şu eklediğim resimler bile ilham almana yetmemiş
      gözün cam bezinden başka bişey görmüyor kuzum :D
      kız o sarı bezler iz yapıyor gazeteyle sil bacım
      kıyamam benimkilerde silinecek de biraz daha beklesin bakalım :D

      Sil
  2. Zaten bu yıl sarı modasını yakalamak için elimden ne geliyorsa yapmıştım:)) iyiki yapmışım dedim şimdi. Çok hoş bir post olmuş. Bende sizi bloğuma sarı ceketimi görmeye beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sitenize girdim ama ceketinizi göremedim
      çok teşekkürler
      bi daha bakim ben en iyisi

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...