darkolivee@gmail.com

25 Haziran 2013 Salı

Miskin kek ve kozmopoli.com dan gelen Hediyelerim


Herkese Selam

Blogger arkadaşlarımın hediye etkinliklerine katılmayı çok seviyorum, bu konuda oldukça şanslı olduğumu da söylemeliyim, bir çok kere hediye kazandım.

Geçenlerde sevgili  Kozmopoli.com ve miskinkek.blogspot.com un ortaklaşa düzenlediği bol hediyeli bir etkinliğe katıldım ve şansıma harika  ürünler çıktı.




Ürünü daha önce denememiştim, bu sabah deneme fırsatım oldu, gerçekten güzel bir ürün, bir kere bol miktarda koku içermiyor, bazı ürünleri kullanırken yüzüme parfüm sıkılmış gibi hissediyorum. Yüzümü suyla nemlendirip jeli uyguladım, yavaş hareketlerle her tarafına nüfuz etmesini sağladım, sonrada duruladım. Ben herşeyin ıncını cıncını araştıran bir tip değilim, sadece  kullandığım bazı ürünlerin dermokozmetik olmasına dikkat ediyorum edebildiğim kadar :)

Yıkadıktan sonra hoş bir freshlik hissettim, eşime de denetim, o da bayılır böyle ürünler denemeye :)oldukça memnun kaldık, 2 büyük boy geldi, birini arkadaşıma verdim...
Mutlu mesut kullanıyoruz :)


Miskin kek'e ve Kozmopoli.com a çok çok teşekkür ederiyorum.
Şu anda 1 alana 2.si bedava kampanyası var sanırım..

Linki burda 
http://www.kozmopoli.com/urun/bioderma-sebium-gel-moussant-500-ml-alana-ikinci-urun-hediye/


Bu arada kendim diktiğim pareoları gördünüz mü?

İşte burda 

http://www.darkolivestyle.com/2013/06/plajlar-havuzlar-senlensin.html

Sevgiler
Darkolive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...