darkolivee@gmail.com

19 Haziran 2013 Çarşamba

Bu bir Selam postudur!


Herkese Selam
Bloğumu ve bloğunu severek takip ettiğim blogger arkadaşlarımı  o kadar çok özledim ki, insanın bazen yok sayamadığı, hiç bir şey olmamış gibii davranamadığı anlar vardır ya,  onu ağır bir şekilde yaşadım.Çok üzüldüm,  çok şaşırdım, çok sinirlendim, her şeyi en uçlarda yaşadım, umarım ülkemiz en kısa sürede feraha kavuşur, 'farkındalıklar' artar...

1 haziran doğum günümdü, ikizler burcuyum ve özelliklerini yoğun olarak taşımaktayım :)
Oğlum da 2 haziran doğumlu, o 1 yaşındayken belime kadar olan saçlarımı o dönem altın çağını yaşayan önü uzun arkası kısa küt model kestirmiştim, şimdide yine kısacık kestirdim, bir anda radikal kararlar almakta üstüme yok :))
Sonuçtan oldukça memnunum, rahatlığına ise söyleyecek söz yok :)



instagram takip : darkolivestyle

Bugün böyle bir selam verme postu olsun, yavaştan postlara başlayalım artık, uzun kara bulutların bir an önce dağılması dileğiyle..

Sevgiler
Darkolive

21 yorum:

  1. Ahh izlem bayıldım bayıldım ba-yıl-dım. Ben de hayatımda ilk defa bu kadar uzun saç kullanıyorum ve daha da uzatmaya niyetliyim ama nerede kısa saç görsem içim gidiyor çok çok seviyorum :(
    Havasını, rahatlığını, modern ve şirin duruşuna hayranım. Eminim hevesimi aldıktan sonra ben de döneceğim kısacık saçlarıma. Seninkileri görüp yoldan çıkmam umarım çünkü çok çok yakışmış :) Güle güle uzat ya da uzatma hep böyle kalsın ruhuna daha çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh yorumuna o kadar sevindim ki
      çok çok teşekkğr ederim
      aslında uzun saçın havası bir başka am kesinlikle 1 kere bile kestirdiğime pişman olmadım :)
      acayip rahat
      keşke daha önce deneseydim dedim hatta :)
      sen de biraz uzundan hevesini alda sonra kestirirsin yine kestirmek kolay :)

      ruhuma çok yakıştı bu saç evet :)

      Sil
  2. Uzun, sağlıklı ve sevdiklerinle yeni yaşların olsun canım..

    YanıtlaSil
  3. selam cnm hoşgeldin. yavaş yavaş normale dönmeye çalışıyoruz hepimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yavaş yavaş atalım üstümüzden şu buhranı :)
      herşey güzel olucak inanıyorum :)

      Sil
  4. Canım acaip yakışmış iyi günlerde kullan çok özeniyorum ama kestiremiyorum nedeni ise ben bonusum :) kıvırcık saçla çok zor değişik bir hawa katmış sana doğru bir karar wermişsin :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde düz değil saçlarım aslında
      iri dalgalı ama köpükle filan çok güzel şekil veriliyor :)
      çok teşekkür ederim Serap'cım çok öpüyorum

      Sil
  5. valla yakışmış, geçmiş doğum günün kutlu olsun ben de 2 gün önce kutladım, ve evet kara bulutlar dağılsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğum günün kutlu olsun burçdaşım :)
      beğendiğine çok ama çok sevindim

      sevgiyle öpüyorum

      Sil
  6. doğum günün kutlu olsun canım:) o zaman sana da bana da yeniden hoşgeldik diyelim :)
    Saçları sevdim <3

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş saçların,arada böyld kararlar almak iyidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. radikal kararlar almakda üstüme yok zaten :)
      iyi geldi bana bu değişiklik :D

      Sil
  8. bende aynı duygularla cebimde kırgınlıklarla nerde ve nasıl bir ülkede yaşadığımı tekrar tekrar sorgulayarak döndüm bloguma.Ama yine de gurur duydum ülkemle gençlerimizle.zaman herşeyin ilacı olur umarım ülkemiz huzurlu mutlu ama uyumayan bir ülke olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım herşey düzelir
      bu bir kıvılcım olur canım
      her istediklerini kendi başlarına karar verip uygulama girişimlerinde bulunmazlar
      dün Kadir Topbaş konuşuyor
      İstanbul'da yapılacak en küçük bir değişiklik bile olsa halka soracağız diye
      keşke bunlar yaşanmadan olsaydı tüm bu düzenlemeler...

      Sil
  9. selam sana da canım, saçların yüzüne yakışmış, ordaki sıcaklarda büyük rahatlık hem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok sıcak buralar
      çok teşekkür ederim canım benim

      Sil
  10. Hoşgeldin umarım herşey daha iyi olacak, farkındalık artacak ve insanlık uyanacak! Kalbim ağrıdı onca gün uyku tutmadı! Kayıplar çok acı! Bir daha olmasın! Bir daha yaşatması dileklerimle
    Sevgiyle ışıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin tatlım kocaman bir amin ddiyorum
      bütün dileklerine tüm kalbimle katılıyorum
      çok öpüyorum
      sevgiler

      Sil
  11. mutlu yıllar diliyorum sevdiklerinizle :)
    saçlar nefis olmuş,yüzünüze nasıl güzel oturmuş :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...