darkolivee@gmail.com

7 Şubat 2013 Perşembe

İlham:Gömlek yakasına küpe :)

Herkese Selam
 Aksesuarlara karşı bir takıntım var biliyorsunuz, kendimi çok güç frenlerim :) yılanlar baykuşlar kaplanlar derken hayvanat bahçesini üzerimde taşıyorum sanki :D orjinal şeyleri çok seviyorum ne yapayım yaa, bu küpeleri ilk gördüğümde çok sevmiş bi çift gümüşlü beyazlı rengini almıştım.Çok severek de kullanıyorum, dün aynı mağazaya gittiğimde bu gold renginin de gelmiş olduğunu gördüm, hemen bi çift daha aldım, siyah gömleğin yakasında çok şık durdu, birde çift taraflı zincir dolayacaktım ama bulamadım zincirimi, nereye koyduysam çok zarif sarı bir zincirim vardı, neyse birgünde öyle koyarım. 

Bu trendi uygun bir küpeyle mutlaka denemelisiniz, eminim çok hoşunuza gidecek...


Siyah gömlek mango
etek people by fabrika (morhipo)
kemer vero moda
aksesuarlar polermo bijuteri


 Çiçeklerim baştacım çok seviyorum, bu pembe sümbülü annem dün ofis ziyaretime gelirken getirmiş, kaktüsü de haftasonu koçtaştan aldım...

Kaktüsün radyasyonu  emdiği bile söylenir, hadi o zamann kaktüs almaya :)
Ben kaktüsümü aldım, şimdi saksısına güzel bir kıyafet alıp peçeteden kurtarmaya gidiyorum :)

Sevgiler
Darkolive

9 yorum:

  1. Çok hoş durmuş küpeler canım :)

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar, en sevimli kaplan bunlar heralde:))) bu aralar kaplan kafası arayıp duruyorum deliler gibi... hala bulamadım azıcık taşlı güzel bişey, bulsam ben de kolye yapıcam:P
    Kaktüsü duymuştum aslında, tüm gün pc başında oluyoruz bide sürekli cep telefonları falan edinmek lazım biran önce
    eteği de çok sevdim!

    YanıtlaSil
  3. Harika bir fikir bu izlem, bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. evet hakikaten iyi fikir küpeleri gömlek yakasında kullanmak sevdim bunu..

    YanıtlaSil
  5. küpeler çok akıllıca bir fikir bayıldım :)
    blogumda mimin varrrrrr =)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakında deneyeceğim bu küpe olayını ;)

    YanıtlaSil
  7. ne gzel bir fikir o öyle : ) bayıldım bak buna :D

    kaktüste şahane o etkideyse ofise lazım bir tane zira radyosyandan gidebiliriz

    YanıtlaSil
  8. aaa sahane fıkır canım yaaaa :))) hımen deneyecegımmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  9. Farklı olmuş beğendimm eline sağlık İzlem ablacım :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...