darkolivee@gmail.com

25 Ocak 2013 Cuma

Ofiste ne giydim:Fuşya ayakkabı+ puantiyeli elbise


Herkese Selam
Dünki postumda bu yenilesi şekerlikteki bambi ayakkabılardan bahsetmiştim, bugün hava yağmurlu da olsa, bikaç iş için dışarı çıkacak bile olsam o ayakkabı giyilir arkadaş.Sizde de varmıdır öyle yeni aldığınız bişiyi giymek için can atma olayı :D benimki mevsimsel vurguna denk geldi ama olsun ofis için ideal olduğunu düşünüyorum, kenarda bi yağmur botu tutucam zaten, güneyin yağmuru bitmez artık :)


Bu şeker ayakkabıları dümdüz siyah bir elbise ile de tamamlayabilirdim ama bu puantiyeli fularlı elbisemi giymek istedim, ikisinin süper bir ikili olduğunu düşünüyorum, üzerine blazeri çektim mi al sana ofis kıyafeti :)


Aslında ayakkabıda, ya  platform ya da babet tercih ediyorum, ama bunlara renkleri için ayrıcalık tanıyıp ayakkabılığımın başköşesine koyabilirim :)



Resimler biraz bulanık, ışıktan sanırım..

Merak edenler için..
Elbise koton, blazer mango, ayakkabılar bambi

Sevgiler
Darkolive

15 yorum:

  1. seni yerimmm, çook tatlı olmuşsunn :)

    YanıtlaSil
  2. yenesi şekerlikte hakikaten!!! benim de rugan pembem var aynı bu tonda bambiden:))) bende düz siyah elbiseyle kombinlemekten çok daha hoş durmuş puantiyeliyle, böyle şirin renkli ayakkabılarla puantiyeyi çok yakıştırıyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılarını güzel günlerde kullan canım. Renkleri cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlısın sen:) birde nasıl özlenmişsin tahmin bile edemezsin:)

    YanıtlaSil
  5. fuşya pabuçlarına bayıldım :))
    çok güzel olmuşsun canım...
    çok beğendim...

    hayırlı cumalar....

    YanıtlaSil
  6. Elbise çok şeker,o kadar yakışmış ki ayakkabılar benim için ikinci planda kaldı :)

    YanıtlaSil
  7. I adore everything you do

    YanıtlaSil
  8. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  9. tatlm ayakkabılara bayıldım!!! çok şekerler!!!
    bloguma bıraktığın güzel yorum için de çok teşekkür ederim:)
    Takı çekilişine katılmak için bloguma beklerim:

    http://styleglaze.blogspot.com/2013/01/wholesale-orders-giveaway.html

    YanıtlaSil
  10. Merhaba; Blog sayfanızı ilgiyle takip ediyoruz. Türkiyenin en görsel Reklam sitesi tekrar açıldı.. Ücretsiz Reklam Vermek, Sitenizi tanıtmak, ziyaretçilerinizi artırmak istiyorsanız işte size büyük fırsat.. Hemen sayfamıza girip ücretsiz reklam isteğinde bulunun. Reklam bannerlerinize kadar biz hazırlıyor, Ana sayfamızda yayınlıyor ve reklamlarda sitenize linkler veriyoruz hemde tamamen ücretsiz.. Bizi Takip Edin http://reklamilanver.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Amazing blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/pages/Trendy-Butterfly/123834514453199

    YanıtlaSil
  12. wow çokkk güzelll!!!
    if u want we can follow each other?
    http://agoniiya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. harika gerçekten canım çok beğendim

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...