darkolivee@gmail.com

6 Kasım 2012 Salı

mix inspiration


Herkese Selam
Nette gezinirken sevdiğim şeyleri kaydediyorum, işte onlardan birkaçı

iyi seyirler...

yeni evlenicek olanlara poz önerisi :)




Kışın bu snoodlara bayılıyorum, hem çok rahat hem de çok tarz görünüyor, kışın bol bol örme vaktimiz de olur ne dersiniz... örelim mi? :)


Bu tarz kloş etekleri yaz kış kullanırım, bu da çok  hoş bir look


şort benlik değil ama cekete bayıldım, renk model tam bana göre <3


pink ceket ve ayakkabılar <3<3


 Buna bayıldım yahuuu, ne kadarda doğru!
kızlar kendimize gelelimmmmm bakın erkeklere kendileriyle ne kadar barışıklar :D


Bu arada twitterdan takip etmek isteyenler için...

Ayrıca koton anne-çocuk yarışmasına katıldık, uygulamada bir sorun var sanırım ama gene de deneyelim :) buradan inceleyip  oy verebilirsiniz..

Sevgiler
Darkolive

6 yorum:

  1. Supper! Bayıldım bloguna yenı geldık..
    Bize de beklıyoruz ;)

    YanıtlaSil
  2. ıkıncıdekı ayakkabıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. zımbalı çantaya bayıldım! hem mor hem de zımbalı. blogunla yeni tanıştım ben de bekliyorum http://missinem.blogspot.com/. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel kombinler seçmişsin bayıldım;)

    YanıtlaSil
  5. Kadın ve erkeğin kendilerini aynada görüşleri harikaymış, çok doğru gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. İlhamlık nefis seçimler yapmışsın. :) Snoodlar kışın çok kullanışlı oluyor. Anneme ördürmüştüm geçen yıl baya kullandım.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...