darkolivee@gmail.com

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Film önerisi: Intouchables (Can Dostum) vol:23

Herkese Selam

Sizlere dün akşam seyrettiğim filmden bahsetmek istiyorum, mutlaka seyredilmesi geren filmlerin başımda geliyor bence.Çok zengin bir aristokrat olan Philippe bir yamaç paraşütü kazası sonrası felç geçirir ve boyundan aşağısı tamamen hissizleşir. Driss ise hapishaneden henüz yeni çıkmış bir işsizdir. Philippe 7 gün 24 saat boyunca bakımını üstlenmesi için Driss'i evine yatılı yardımcı olarak alınca ikisinin de dünyası değişecektir. Normal şartlar altında hiçbir zaman yan yana gelmeyecek bu ikili iyisiyle kötüsüyle hayatın tadını beraber çıkarmaya başlarlar. 

Fransa'da geçtiğimiz kasım ayında vizyona giren film, hayatta bir noktadan sonra kültür ve sınıf farklılıklarının ortadan kalkması temasına odaklanan ve dram-mizah arasında gidip gelen bir yapım. Fransız sinemacılar Olivier Nakache ve Eric Toledano'nun beraber yazıp yönettiği filmin başrollerinde ise François Cluzet ve Omar Sy var.

 Benden oyunculuğuyla tam not alan ise kesinlikle  oldu. Türkiye sinemalarında da vizyona giren filmi belki izleyen olmuştur ama, güzel bir akşamı süper bir filmle taçlandırmak isteyenlere gerçek bir hikayeden uyarlanmış bu filmi tavsiye ederim...

Filmin fragmanı




İşe ilk başladığında,  felçli olduğunu anlamak için kaynamış suyu   bacaklarına döküyor :)))




İkilinin bu görseldeki harika gülüşlerini film boyunca göreceksiniz... :)


Ben çok zevk aldım filmden, izlediğinizde görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim :)

Sevgiler
Darkolivee

11 yorum:

  1. bu filmi o zaman hemen izlenecekler kısmına not ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle izlicem canım not ettim .. yorumun beni çok keyiflendirdi canım cevap verdim burdan da vereyim deri ceketin 29,90'a düşmüştü bende kollarını kesinlikle kestircem :)

    YanıtlaSil
  3. en sevdigim filmler arasinda yerini aldi bile, tekrar tekrar izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler paylaşımın için. iyi bir filme benziyor..mesajıda çok güzel..
    izlenecekler listesine almak gerek..

    YanıtlaSil
  5. ne olduda ben bunu yarıya kadar izlemiştim ya kaldı öle:(
    neyse hatırlatman iyi oldu tez vakitte tamamlamam gerek :))
    teşekkürü bir borç bilir mutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım, ben ancak dönüş yapabiliyorum yorumlara, kusura bakma :(
    Ben de seyretmek istiyordum bu filmi, iyi ki yazmışsın, kesin seyredicem.

    Öpüyorum seni
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok sevmem Fransız sinemasını ama izlenmesi gerekir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. Notunu aldım, ızlenecektır: )

    YanıtlaSil
  9. Hemen izledim ve çok beğendim. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. superdırrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)))))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...